11. septembra 2019

naureus.sk - Gélová farba na vlasy Indus Valley - čierna 1.0 recenzia

Indus Valley gelová prirodna farba balenie

Ahojte, vitajte pri ďalšom článku! Na úvod by som Vám chcela popriať krásny deň. Po rôznych problémoch s pokožkou hlavy, som sa rozhodla po niekoľkých  rokoch, čo si farbím vlasy na čierno, skoncovať s chemickými farbami a dala som sa na prírodné farbenie. Už od 13 rokoch ma trápia sivé vlasy, suchá vlasová pokožka, lupiny a mdlé vlasy bez lesku a bez dostatočného množstva výživy. Vlasy si farbím od mojich 17 rokov, kedy som sa už nemohla pozerať na svoje rozlietané šedivé vlasy, a tak som sa rozhodla si farbiť vlasy na čierno (moja pôvodná farba bola prírodná čierna).  Posledný úder, ktorý som svojim vlasom darovala, bol melír, ktorý som si po domácky aplikovala na vlasy a výsledkom boli naozaj hrozné odfarbené pramene vlasov, ktoré po roku farbenia chemickými farbami sa po vymytí stále mierne objavia, čo môžete vidieť aj na nižšie priložených fotografiách.




Indus Valley gelová prirodna farba obsah balenia

Keď sa ku mne dostala z naureus.sk zaujímavá ponuka -  otestovať prírodnú permanentnú gélovú farbu na vlasy, neváhala som a ihneď som sa ju rozhodla vyskúšať. Balíček som mala do pár dní doma, za čo má e-shop veľké plus a oceňujem aj komunikáciu, ktorá je na vysokej úrovni a radi Vám ochotne a rýchlo poradia. Naureus okrem farieb na vlasy ponúka veľké množstvo prírodnej kozmetiky, potraviny, ekodrogériu a výživové doplnky od vyše 150 značiek s veľmi prijateľnými cenami, takže sa tam určite bežte pozrieť. 😊

aloe medovy gel samponovy kondicioner indus valley

V balení sa nachádza:
1x tuba aloe-medového gélu (120 ml)
4x vrecúško rastlinného farbiaceho prášku na vlasy (4x5g)
1x tuba šampónového kondicionéru s aloe-vera na ochranu po farbení
2x vlasová maska (1x30ml)

kefa na aplikáciu, 1 pár rukavíc


Indus Valley gélová farba na vlasy je prírodná farba, ktorá má PHAB certifikát, ktorý sľubuje, že vo farbe nie sú použité chemikálie ako benzén, peroxid vodíka, amoniak a taktiež žiadne ťažké kovy. Navyše farba obsahuje množstvo výživných prírodných látok ako sú aloe vera, jojobový olej, med, pomaranč, hennu a mnohé ďalšie, ktoré napomáhajú zdraviu vlasov a pokožky.


Rôzne chemické farby z drogérie fungujú na princípe peroxidu vodíka, táto gélová farba Indus Valley funguje na procese polymerizácie. Počas polymerizácie sú molekuly farby akoby zamknuté vo vlase – čiže sa farba hneď nevymyje. Polymerizácia je proces, v ktorom sa relatívne malé molekuly, nazývané monoméry zlučujú a vytvárajú veľký reťazec alebo sieť molekúl, nazývaný polymér. Vlas je tvorený zväčša proteínmi a proteíny u jedným z mnohých typov prírodných polymérov. Polymerizácia spôsobuje, že molekuly farby sa spájajú s molekulami vo vnútri vlasu.


Od môjho farbenia prírodnou farbou na vlasy ubehlo už niekoľko týždňov. Je veľmi dôležité, aby ste najprv vysypali vrecúško s farbiacim práškom a až tak ho zamiešali s aloe-medovým gélom. Pred každým farbením sa odporúča urobiť test na alergiu, keďže farba obsahuje prírodné zložky ako napríklad: med, pomaranč, slnečnica  a mnohé iné. Niektorí ľudia môžu mať rôzne alergie na mnohé druhy zeleniny, ovocia a pod., a preto sa odporúča si najprv urobiť test na alergiu a potom farbiť vlasy. Na svoje dlhé vlasy som potrebovala 1 a pol balenia farby. Pribalený aplikátor sa dal veľmi dobre použiť. Gélová farba má skvelú konzistenciu, dobre sa nanáša a nesteká. Okrem iného farba nádherne pomarančovo vonia. Výber odtieňov je naozaj pestrý a ten svoj si vyberie snáď každá.

vlasy pred farbenim pred a po
moje vlasy pred farbením

moje vlasy pred farbením

moje vlasy pred farbením






Farbu som na vlasoch nechala pôsobiť približne 60 minút a potom som ju vymyla čistou vlažnou vodou. Vlasy som si umyla priloženým šampónovým kondicionérom a naniesla masku, ktorá je taktiež v balení. S výsledkom som bola neuveriteľne spokojná.  Krásne zafarbené, vyživené a na pohľad zdravé  vlasy. Musím podotknúť, že farbenie prírodnou gélovou farbou ma zbavilo lupín! Pokožku som mala dostatočne dobré vyživenú, jemnú a dodnes je v dobrom stave bez akýchkoľvek lupín a svrbenia. Farba sa vymýva veľmi pomaly a rovnomerne bez fľakatenia.

moje vlasy po farbení prírodnou gélovou farbou Indus Valley

moje vlasy po farbení prírodnou gélovou farbou Indus Valley

moje vlasy po farbení prírodnou gélovou farbou Indus Valley




Indus Valley gelová prirodna farba  pred a po farbeni



Rada by som povedala, že som so svojím domácim farbením ako aj s farbou Indus Valley som naozaj veľmi spokojná. Svoj účel do bodky splnila, vlasy oživila a posilnila, dodala im lesk, farebne ich zjednotila, prekryla šediny a odstránila lupiny. Preto jej v tomto ohľade nemám čo vytknúť a môžem ju len odporučiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)