8. júla 2019

toaletný stolík Agnés Sorel - therese.sk


kozmetický stolík recenzia kozmetické štetce

Nájsť si svoj vysnívaný toaletný stolík nebolo vôbec náročné. Na stránke therese.sk nájdete mnoho druhov rôznych toaletných stolíkov v tradičnej bielej farbe, ale napríklad aj čierne ružové, hnedé.  Do ponuky ich sortimentu pribudli veľmi pekné šperkovnice a zrkadlá, či dokonca aj parfumy. Neustále však prichádzajú s novými a novými nápadmi, a preto v budúcnosti by radi pridali aj šperky, nočné stolíky a ďalší drobný nábytok v provensálskom štýle.


biely nábytok biely kozmetický stolík toaletný stolík sivá podlaha

Vždy som túžila mať doma také miestečko, ktoré by patrilo iba mne a spĺňalo by všetky moje predstavy a želania. Miesto, pri ktorom  by som si mohla oddýchnuť, mať priestor iba pre seba, tvoriť rôzne líčenia, organizovať si svoje veci či skúšať rôzne produkty. Pre mňa je takýmto miestom toaletný stolík. Je to miesto, kde si môžem oddýchnuť a cítiť sa príjemne, tvoriť rôzne líčenia a mať všetky svoje produkty na jednom mieste. Takéto miesto mi doma veľmi chýbalo. Produkty som mala rozhádzané po celom byte, nejaké v kúpeľni, iné boli zasa v šuplíkoch alebo uložené na komode.

biely kozmetický stolík therese.sk
Toaletný stolík, ktorý som si zvolila vyniká svojou jednoduchosťou. Toaletný stolík AGNÉS SOREL je nadčasový biely toaletný stolík s trojitým zrkadlom a so štyrmi zásuvkami (dve väčšie a dve menšie), ktoré majú chrómové rukoväte. Zrkadlá môžete jemne otáčať, vďaka čomu sa na seba môžete pozerať z každého uhla. Zásuvky sú priestranné, poskytujú dostatok úložného priestoru a schovala som do nich kompletnú zbierku kozmetiky, ktorú mám. Súčasťou stolíka je aj čalúnená stolička s nádherným poťahom, ktorá je veľmi pohodlná a je veľkým plusom každého toaletného stolíka. 


Vždy som túžila po bielom toaletnom stolíku, keďže biela je kráľovnou všetkých farieb, nájdeme ju v každom interiéri, v ktorom má svoje nezastupiteľné miesto. Je rovnako vhodná do moderných interiérov ako aj do štýlovo ladených miestností. Biela farba v interiéri pôsobí neutrálne, do miestnosti vnáša pocit čistoty a vzdušnosti. Toaletný stolík Agnés Sorel  pôsobí elegantne  a môžeme ho skombinovať s akoukoľvek farbou či už steny alebo ostatného bytového vybavenia. Ja ho mám uložený pri posteli a patrí medzi moje najobľúbenejšie miesto v byte.


čalúnená stolička

Po objednaní som mala stolík rýchlo do niekoľko dní doma, kuriér mi ho doviezol až k dverám bytu. Veľký bod za rýchle dodanie. Všetko bolo riadne zabalené, bála som sa, že sa zlomí zrkadlo, no nič také sa nekonalo, našťastie. K stolíku bol pribalený aj návod na montáž, ktorý bol veľmi zrozumiteľný a v podstate sme nemali s priateľom žiaden problém pri skladaní. V balení nechýbali žiadne jeho súčasti, všetko bolo dôkladne zabalené a prišlo nepoškodené. Skladanie stolíka nebolo nič komplikované, je to rozdelené na niekoľko častí a do hodiny sme mali stolík poskladaný. Oceňujem, že stolík je vyrobený z borovicového dreva, vďaka čomu je dostatočne pevný.


toaletný stolík Agnés Sorel therese.sk

 Ak túžite aj vy po takomto toaletnom stolíku, určite sa pozrite na stránku therese.sk, ktorá ponúka veľké množstvo krásnych toaletných stolíkov v rôznych farebných kombináciách a štýloch. Ak  by ste sa nevedeli rozhodnúť,  neváhajte sa na nich obrátiť, stačí im napísať mail a oni vám ochotne  a rýchlo poradia.  Ponúkajú množstvo  krásnych toaletných stolíkov, takže si tam určite každý nájde to svoje vysnívané. Ja som neskutočne vďačná za tento skvelý internetový obchod, je vidieť, že im záleží na spokojnosti ich zákazníkov a poskytujú množstvo kvalitného tovaru za veľmi priaznivé ceny.


Therese.sk okrem toaletných stolíkov ponúka aj rôzne nádherné šperkovnice a zrkadlá s úložným priestorom, ktoré stoja sa spomenutie. Tento nápad 2 v 1 je priestorovo nenáročný a dokonale praktický. Vo vnútri je kopa miesta na vašu zbierku šperkov, ale i odkladacie miesto na kozmetiku, hodinky a slnečné okuliare.


kozmetika organizovanie kozmetický stolík

 Agnés Sorel je toaletný stolík, ktorý je stvorený pre každú, ktorá miluje dokonalosť a eleganciu. Svojím nadčasovým dizajnom vyhovie aj tým najprísnejším kritériám. Neočarí však iba štýlom, ale aj praktickosťou. Toaletný stolík vytvorí miesto, ktoré bude patriť iba vám. Malý, romantický, jemný, presne taký, po akom túžite. Stane sa súčasťou vašich ranných a večerných rituálov.  Ja som nesmierne spokojná a určite Vám tento stolík môžem iba odporučiť. 

Ďakujem Vám za prečítanie článku!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)