1. decembra 2019

Ziaja - produktový rad na vlasy s kašmírovými proteínmi a amarantovým olejom

ziaja cashmere produktovy rad sampon maska serum kozmetika

Ahojte, iste už viete, že Ziaja patrí medzi jednu z cenovo najdostupnejších kozmetických značiek. Podľa mňa ide o naozaj kvalitnú kozmetiku, ktorá využíva vo svojich produktoch plno aktívnych prírodných zložiek, ako je napr. kozie mlieko, ruža, jasmín, aloe, harmanček či kakaové maslo. Ziaja má na našom trhu skutočne širokú ponuku produktov. Od telovej a pleťovej kozmetiky cez sprchové gély až po starostlivosť o vlasy. Najviac ma však príjemne prekvapil fakt, že ZIAJA netestuje svoje produkty na zvieratách a to je naozaj jedno veľké plus. 😊 Rozhodla som sa, že si objednám niekoľko produktov a po dôkladnom otestovaní Vám dnes prinášam recenziu na moje už obľúbené produkty.

Najviac ma zaujali produkty zo starostlivosti o vlasy. Vybrať si z ponuky šampónov a kondicionérov ten správny je určite aj pre vás zaujímavou výzvou. Množstvo šampónov od najrôznejších značiek sľubuje zázraky – oslnivé lesklé a poddajné vlasy, upokojenú vlasovú pokožku, ochranu farby, dôkladnú regeneráciu a ďalšie skvelé vlastnosti. Realita je však častokrát úplne odlišná a nám sa na poličkách v kúpeľni hromadia nevyužité šampóny, kondicionéry alebo masky, ktoré našej korune krásy jednoducho nesadli alebo problémy ešte zhoršili. Na to, aby ste zvolili ten najlepší šampón pre vaše vlasy, ich musíte najskôr dobre poznať a vedieť, čo presne potrebujú. Ja mám vlasy veľmi jemné a suché, ktoré majú tendenciu vypadávať, lámu sa, sem-tam ma prekvapia lupiny a trápi ma  aj suchá pokožka hlavy. Cashmere proteins je rad produktov, ktorý obsahuje kašmírové proteíny a amarantový olej. Tento rad je určený pre jemné, tenké a suché vlasy a keďže nositeľkou takýchto vlasov som aj ja, tak to bola tá správna voľba. Objednala som si z tohto radu šampón, masku a sérum na lesk vlasov.

ziaja sampon s karmirovymi proteinmi a  amarantovym olejom

Posilňujúci šampón s kašmírovými proteínmi a amarantovým olejom – šampón má príjemnú vôňu, je hustejšej konzistencie, dobre pení, avšak jemne umýva vlasy a pokožku hlavy. Ošetrujúce zložky prípravku hydratujú a posilňujú vlasy. Zanecháva ich pevné a vyživené. Už pri nanášaní som mala príjemný a hebký pocit na vlasoch, čo sa mi predtým naozaj iba málokedy stalo. Efekt zloženia šampónu sa prejavil už po prvom použití. Vlasy sú po umytí jemné, ošetrené, pôsobia bohatším dojmom a sú pevnejšie. A ešte k tomu veľmi príjemne voňajú.

Posilňujúca maska na vlasy s kašmírovými proteínmi - Používam ju spolu so šampónom a je to úžasná bodka za celou starostlivosťou o vlasy. Vyhovuje mi veľkosť balenia aj konzistencia. Maska má takú hustejšiu konzistenciu, pracuje sa s ňou veľmi dobre a vlasy sú po nej príjemné, jemné, vyživené, pôsobia zdravo a majú nádhernú vôňu. Za mňa veľká vďaka za túto masku a vrelo odporúčam. Na poškodené a slabé vlasy je neskutočne úžasná. Uzatvára vlasové kutikuly a posilňuje ich štruktúru. Zlepšuje pružnosť, zabraňuje krehkosti a lámavosti. Uľahčuje rozčesávanie, revitalizuje a dodáva lesk. Obsahuje komplex zložiek regenerujúcich vlasy.

ziaja maska na vlasy s kasmirovymi proteinmi

A posledným produktom je sérum na vlasy z radu Cashmere  a z radu Argan oil – dodávajú vlasom zdravý lesk. Stačí naniesť 1-2 pumpičky do dlane, pretrieť a dať na vlasy. Božsky voňajú a navyše mám vlasy po užití naozaj neskutočne hebké. Uľahčujú rozčesávanie mokrých i suchých vlasov. Chránia dokonca aj pred teplom a hydratujú vysušené končeky. Nanášam iba na vlhké vlasy do dĺžok.

serum na vlasy

So všetkými vyskúšanými produktmi som naozaj veľmi spokojná a vrelo ich doporučujem. Produkty nájdete na Notine za veľmi priaznivé ceny. 
Vyskúšali ste už nejaké produkty od Ziaja? :)

Inak, vedeli ste o tom, že ak si objednáte nejaké produkty z Notina, môžete si ich nechať zabaliť do nádhernej darčekovej škatuľky? Stačí iba v poslednom kroku objednávky zaškrtnúť, že si prajete darčekové balenie. Nielen, že vám to ušetrí čas, balíček môžete poslať rovno tomu, koho chcete obdarovať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)