6. apríla 2018

Akamuti Facial Cleanser

Ahojte!
Akamuti je kvalitná, ručne vyrábaná prírodná kozmetika pochádzajúca z rodinnej firmy vo Veľkej Británii. Ukrýva v sebe energiu prírody, z ktorej suroviny pochádzajú. Všetky výrobky Akamuti sú vyrábané s láskou, zložky kozmetických výrobkov sú zaobstarávané z etických, Fair Trade obchodov. Kozmetika neobsahuje chemické látky ani umelé konzervanty. V ich portfóliu môžeme nájsť mnoho zaujímavých prírodných produktov. A jedným z nich je aj tento čistiaci krém - Divoký pomaranč.



Moja pleť je v tomto období veľmi suchá, citlivá a podráždená. Celoročne ma trápia šupinky v oblasti čela, nosa a líc. V zime týmto negatívnym prejavom nahráva aj silné vykurovanie miestností, ktoré napríklad aj normálnu pleť oberá o vlhkosť. Stav mojej pleti sa rapídne naďalej zhoršuje. Často niekedy pociťujem nepríjemné siné pnutie a na tvári sa mi začínajú objavovať čoraz viac  začervenaných miest. Už dlhšiu dobu som hľadala niečo, čo by nahradilo obyčajný čistiaci gél na pleť. Gély z drogérie  mi veľmi  vysušujú pokožku a zhoršujú stav pleti. Čistiaci krém od značky Akamuti bol pre mňa snáď najlepšou voľbou, akú som mohla urobiť práve teraz pre zdravie mojej pleti, obmedzenie kozmetických výrobkov z drogérie a používanie prírodných produktov určite pleti iba prospeje.



Čistiaci krém je uložený v malom, ľahko skladovateľnom tégliku. Vo vnútri sa nachádza produkt, ktorý vás hneď opantá svojou nádhernou až éterickou vôňou pomaranča. Hoci sa uvádza, že je to krém,  konzistencia tohto produktu je hustejšia a ide o čistič, ktorý je zložený zo zmesi olejov. Obsahuje mandľový olej, bio olivový olej, včelí vosk, éterický olej z divokého pomaranča, geránia a myrhy. Je určený pre všetky typy pleti a oleje, ktoré tvoria tento čistič patria medzi oleje, ktoré neupchávajú póry, ale naopak ich vyčistia a rozpustia nečistoty.


Použite tohto čistiaceho krému je veľmi jednoduché. Najprv si tvár navlhčím teplou vodou a jemne ju osuším uterákom. Následne nanesiem jemnú vrstvu čistiaceho krému (asi ako keď si krémujete tvár obyčajným krémom, netreba ho naniesť veľa), krúživými pohybmi rozotriem a vmasírujem ho do pleti a nechám pôsobiť približne 5 minút (odporúča sa 5-10 min). Po pôsobení krému si navlhčím odličovací tampón teplou vodou a zbytok krému s nečistotami, ktoré boli usadené v pokožke zotriem z pleti.  Pleť niekedy dočisťujem tonikom  na pleť alebo môžete použiť aj pleťovú vodu.


Pred prvým použitím som mala obavy z toho, či náhodu pleť po použití čistiaceho krému nezostane príliš mastná. Tento čistiaci krém ma  však naopak veľmi príjemne prekvapil. Odstraňuje z pokožky nečistoty, dokáže odstrániť aj odumreté kožné bunky.  Slúži nielen na  čistenie pleti, ale vďaka unikátnemu zloženiu má na pleť aj blahodarné účinky.  Pleť je po použití jemná, hydratovaná a po vyčistení týmto krémom nepotrebujem ďalej nanášať vrstvy krému na tvár.  Na pleti nezanecháva mastný film. Po vyčistení nepociťujem žiaden nepríjemný pocit napnutej pokožky ako sa to u väčšiny čistiacich kozmetických prípravkoch stáva. S týmto čistiacim krémom som naozaj veľmi spokojná a môžem ho iba odporúčať. Zbaví vašu pleť odumretých buniek, bojuje s upchatými pórmi a vaša pleť po použití krému je tak čistá a rozžiarená. Používam ho dvakrát do týždňa, na jedno použitie ho stačí naozaj iba máličko a po použití nemusíte použiť hydratačný krém.  Hodnotím ho ako za výborný produkt z prírodnej starostlivosti o pleť.


Čo používate najradšej na čistenie pleti?

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
                                                                           Majte sa krásne! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)