30. mája 2018

Max Factor make-up PAN STIK





Ahojte, vítam vás opäť na mojom blogu po náročnom skúškovom období, ktoré je už našťastie za mnou. Teraz mám dostatočné množstvo času venovať sa tomu, čo ma naozaj veľmi baví – BLOGU.
Dnes by som vám  chcela predstaviť make-up a korektor v jednom takzvaný Pan Stik od značky Max Factor. Nie je to žiadna novinka, avšak ja som si ho zaobstarala až teraz po niekoľkých rokoch. Splnil moje očakávania? To sa dozviete v tejto recenzii. 




Balenie je celkom jednoduché, ale vyzerá  veľmi elegantne. Balenie pozostáva z čiernej pevnej plastovej tubičky, v ktorej je ukrytý make-up. V spodnej často je koliesko, ktoré slúži na vysúvanie a zasúvanie tyčinky.  Na prvý pohľad sa môže zdať, že produktu v balení je málo. Používam ho už veľmi dlho a nezdá sa mi, žeby z neho príliš ubudlo. Balenie je veľmi skladné a zmestí sa do každej kabelky, čo ja oceňujem, keďže nezaberá príliš veľa miesta. Pan Stik je dostupný v 12 rôznych  odtieňoch, od najsvetlejších až po tie tmavé a obsahuje 9 g tuhého produktu.




Je určený pre normálnu až suchú pleť, keďže má mastnejšiu a krémovú štruktúru. Pre mastnú pleť by nebol najvhodnejší, keďže sám o sebe je mastnejšej konzistencie. Nanášam ho však v malom množstve a rozotriem hubičkou alebo štetcom na make-up. Po nanesení na pleť je potrebné ho zafixovať púdrom. Má však vysokú kryciu schopnosť a je možné ho použiť viacerými spôsobmi a to ma veľmi prekvapilo.






Ja ho používam skôr ako korektor na nedokonalosti na pleti.  Samotná aplikácia je veľmi jednoduchá. Nanášam v malom množstve a rozotriem do stratena. Všetky nedokonalosti úžasne zamaskuje a hlavne výborne drží. Vyskúšala som ho aj ako make-up na celú tvár, avšak v menšej vrstve. Pleť bola pekne zjednotená, make-up bol ľahký a príjemne sa nosil, avšak vo väčšej vrstve by mohol vytvoriť aj nechcenú masku na pleti, a preto ho odporúčam použiť iba ako korektor na  väčšie nedokonalosti, s tými si veľmi rýchlo a hravo poradí. Prekvapila ma jeho úžasná výdrž, nemusíte sa obávať, žeby sa počas dňa strácal, vydrží na svojom mieste až do odlíčenia a to je pre mňa osobne veľké plus.

Vlastním odtieň 96 BISQUE IVORY , môže sa zdať, že je veľmi tmavý, avšak pre mňa je to odtieň, ktorý mi celkom vyhovuje. Dokáže sa dokonca prispôsobiť, ak ho teda správne rozotriete. Oceňujem jeho kryciu schopnosť, ktorá je naozaj skvelá a tento produkt patrí k make-upom s vyššou krycou schopnosťou. Nezabúdajte! Platí pravidlo, čím viac  produktu, tým vyššia krycia schopnosť a efekt masky.  Počas testovania Pan Stik-u som nespozorovala žiadne zhoršenie pleti, pleť po použití je jemná a bez suchých miest na pleti. Tento produkt môžete využiť taktiež okrem korektoru a make-upu aj ako kontúrovaciu tyčinku, na zvýraznenie lícnych kostí ako bronzér alebo jemný podklad pre líčenie.



Vôbec neľutujem, že som si ho zaobstarala. Za cenu 5,10 € na notino.sk sa naozaj oplatí. Rozmýšľam, že si zaobstarám ešte jeden v najtmavšom odtieni na kontúrovanie pleti. Pan Stik vám môžem iba odporúčať ako korektor na nedokonalosti, verím, že budete spokojné.


Vyskúšali ste už tento produkt?

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
                                                                    Majte sa krásne! 

4 komentáre:

  1. Jéé, gratuluji ke zkouškovýmu! :) mě ještě čeká jedna zkouška a pak na tom budu stejně jako ty :)
    Jinak Pan stik neznám a nezkoušela jsem ho, mám ale ráda tekuté korektory a makeupy, takže ho ani nevyzkouším :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá docela super, ale jak píšeš, asi bude lepší jako korektor. S MaxFactor makeupy mám takovou zkušenost, že často tvoří masky, a to se mi moc nelíbí. Ale jako korektor musí být skvělý :) gratuluji ke konci zkoušek

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Panstick používám roky, na zimu odtieň 12 True Beige a 13 Nouveau Beige, a č. 25 Fair na leto. Prirodzene mám odtieň pokožky ako snehulienka, ružovo porcelánový a bežne mám problém zohnať make-up a korektor bez žltých odtieňov.. Tieto jedine mi vyhovujú viac ako 10rokov, pozor ale - pri nevhodnom používání (veľa vrstiev, podkladov, nadkladov a púdrov) môžu byť silno komedeozne, a to tak, že sa 2 mesiace neviete zbaviť doslova zatvrdnutého vredu na sánke. MMenej je viac. Krycia schopnosť je 100%, a to vo všetkých odtieňoch. Tak isto aj odtiene môžete vzájomne miešať, naopr. odtieň cooper sa dá použiť ako toner na tieňovací make-up / vykresľovanie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)