3. apríla 2018

Tropic Isle Living Jamaican black castrol oil

Ahojte!
Značka Tropic Isle Living vznikla pred 20 rokmi v USA. Tropic Isle Living je značka bio kozmetiky, zameriava sa najmä na jamajský čierny ricínový olej a jeho využívanie v produktoch pre starostlivosť o vlasy, telo a pleť. Výrobca tejto značky zároveň podporuje výrobu jamajského čierneho ricínového oleja a tým poskytuje zamestnanie obyvateľom Jamajky. Na Jamajke zriadili i farmu, kde návštevníci môžu priamo zažiť a vidieť ako sa zberajú plody na výrobu oleja, ako sa sušia a následne varia. S čiernym ricínovým olejom som sa ja osobne po prvýkrát stretla iba pred nedávnom. 



Čierny ricínový olej sa nachádza v nenápadnej tmavej fľaštičke zo skla so šrúbovateľným plastovým uzáverom, ktorá ho chráni pred pôsobením svetla. Fľaša, v ktorej sa čierny ricínový olej nachádza je menšia a dobre skladná, nezaberá príliš veľa miesta. Avšak, pri cestovaní Vám odporúčam olej preliať do inej plastovej nádoby, aby nedošlo k nehode a fľaša zo skla nepraskla. Sklenená fľaštička neobsahuje pumpičku na dávkovanie oleja, myslela som si, že vďaka tomu bude používanie oleja náročnejšie, ale potom som zistila, že takto to vôbec nie je a používanie oleja je úplne jednoduché. Myslím, že najdôležitejší je však obsah tejto nádoby. Čierny ricínový olej je svetlej žltohnedej farby so zvláštnou jemnou dymovou vôňou, ktorá mne však osobne vôbec neprekáža a už som si na ňu aj celkom zvykla. Konzistencia tohto oleja je veľmi hustá, ale nanáša sa a rozotiera veľmi ľahko a do pokožky sa pomerne rýchlo vstrebe. Ide o 100% čistý olej, ktorý neobsahuje soli, konzervanty a ani iné minerálne oleje.


Tento čierny ricínový olej si u mňa našiel naozaj všestranné využitie. Používam ho hlavne ako zábal na vlasy pred sprchovaním alebo aj inokedy počas dňa. Olej často nanášam na suché, niekedy aj na jemne vlhké vlasy od korienkov až po končeky, pokožku hlavy poriadne premasírujem a potom ich zabalím aj do fólie a ešte vlasy obmotám uterákom, aby zostali v teple a nechám pôsobiť. Takýto zábal mám vo vlasoch minimálne 30 minút, podľa toho koľko mám času ho nechávam vo vlasoch niekedy aj dlhšie. Potom tento zábal zmývam šampónom a dbám na to, aby vlasy som si umyla dôkladne, pretože sa mi často stalo, že som olej mala po umytí vo vlasoch. Výsledkom sú jemné, dostatočne vyživené a žiarivé vlasy. Mám dokonca pocit, že vlasy mi rastú rýchlejšie, sú hrubšie a padajú menej. Takýto zábal z čierneho ricínového oleja sa snažím na vlasy aplikovať pravidelne približne raz do týždňa. Moja pokožka vlasov je vyživená a tento olej mi pomohol odstrániť aj lupiny a suchú pokožku. Infekcie, plesne, zápaly vlasovej pokožky pomáha tiež riešiť ricínový olej. Pri pravidelnom používaní pôsobí aj ako prevencia.


Čierny ricínový olej používam aj na pleť. Nahradil mi krém na tvár v zimnom mrazivom období a má blahodarné účinky, pleť je jemná, vyživená, vyzerá zdravšie, tento olej neupcháva pory, ale naopak ich dokáže uzatvárať. Pomáha liečiť staršie jazvy a regeneruje poškodenú pleť. Dokonca pomáha liečiť aj akné. Obzvlášť ho používam na očné kruhy, s ich odstraňovaním si dokáže jednoducho a rýchlo poradiť. Olej používam aj ako sérum na riasy a obočie. Nanášam ho pomocou vatovej tyčinky ku končekom rias každodenne. Riasy sú po používaní oleja pevnejšie a menej vypadávajú. Obočie mám zasa vďaka tomuto oleju hustejšie a krajšie. Olej môžete použiť aj na iné suché časti tela, kolená, paty či lakte, olej ich vyživí a suchú popraskanú kožu zregeneruje.


Tento olej našiel však aj iné nekozmetické využitie. Počas menštruácie si prikladám na brucho teplý zábal z tohto oleja a pomáha aj pri menštruačných bolestiach. Takéto obklady s ricínovým olejom môžu byť prospešné aj pri bolestiach kĺbov a pri ochoreniach ako artritída, reuma, dna alebo osteoporóza. Teplý obklad stačí prikladať na bolestivé miesto. Ricínový olej považujem za jeden z vydarených produktov. Nemal by určite chýbať v každej starostlivosti o pleť či vlasy. Stál sa mojím každodenným pomocníkom a deň bez neho si už vôbec nedokážem predstaviť. Dokonca niekoľko fľaštičiek tohto oleja mám aj v zásobe.



Používate ricínový olej? Ako ste spokojné? 

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
                                                                           Majte sa krásne! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)