10. júna 2017

Recenzia: Maybelline | FIT me! korektor odtieň 10 Light


Ahojte, dnes som si pre vás tentokrát pripravila recenziu na korektor od značky Maybelline. Vačky, kruhy, tmavé fľaky ničia našu snahu vyzerať čo najlepšie. Je však veľmi potrebné sa o pokožku pod očami pravidelne starať, vyživovať ju očnými krémami a gélami. Najviac sa mi osvedčil očný gél Sensibio Eye od Biodermy. Avšak líčenie bez korektoru, riasenky a obočia si už nedokážem predstaviť. Dlho som hľadala korektor, ktorý by dokázal zamaskovať očné kruhy, rozjasniť okolie pod očami a takisto aby sa po nanesení  na pleť nezlieval do vrások. O tom, ako si s mojimi očnými kruhmi poradil korektor od Maybelline sa dozviete v článku.



Korektor má priehľadný obal ako väčšina tekutých korektorov a vo vnútri sa nachádza klasický penový aplikátor, s ktorým sa korektor nanáša veľmi ľahko a pohodlne. Je tekutej konzistencie a je naparfémovaný, čiže je vhodný aj na citlivú pokožku. Korektor nanášam vždy pod oči v tvare trojuholníka, zapracujem ho namočeným beauty blenderom, niekedy iba prstami jemným pohybom do pleti. Musím podotknúť, že kryje dostatočne dobre, jeho krycia schopnosť je stredná, krásne splynie s pokožkou pod očami a vytvorí naozaj veľmi pekný efekt. Pokožku nevysušuje a po dôkladnom zapracovaní sa nezlieva ani do vrások. Odporúčam však korektor po nanesení zapúdrovať, aby zostal po celý čas tam, kde má byť. 


 Výborne prejasní okolie pod očami, používam ho aj na rozjasnenie očí a taktiež aj pod obočie. Na väčšie nedokonalosti ako sú napríklad akné a škvrny, odporúčam siahnuť po tuhom korektore alebo korektore s maximálnou krycou schopnosťou. Čo sa týka výdrže, tak na mojej suchej pleti vydrží od rána až do odlíčenia. Korektor vlastním v odtieni 10 light, čo by mal byť vlastne najsvetlejší odtieň, myslím, že mojej tmavej pleti však vyhovuje. Ide o farbu so žltým podtónom. Pre ženy s extrémne bledou pleťou asi nebude tento odtieň príliš vhodný.



Nespokojná som však s jeho obalom, nevadí, že sa ihneď ošúcha, ale v zatváraní sa zachytáva korektor, takže potom máte zašpinenú celý celý obal korektoru. Korektor si určite kúpim znovu, napriek jeho menším nedostatkom, pretože ho používam predovšetkým pod oči a tam svoju prácu spĺňa veľmi dobre.



Tento korektor som kúpila na internetovom eshope notino.sk, s ktorým som veľmi spokojná.  Korektor je dostupný aj v kamenných drogériách, v ktorých ja dekoratívnu kozmetiku nerada nakupujem, keďže doteraz som mala šťastie iba na otvorené a použité produkty. S notinom sa mi to ešte nestalo. Korektor bol zabalený v priehľadnej fólií a mám istotu, že práve tento produkt nikto predo mnou neotváral a nevyskúšal.


Pridávam aj fotografiu na porovnanie ako si plní svoju prácu tekutý korektor FIT me! od Maybelline.


Vyskúšali ste už tento korektor? Aký korektor najradšej používate na zakrývanie očných kruhov? :)
Ďakujem za prečítanie článku a prajem pekný deň. :)

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

3 komentáre:

  1. Korektor je to skvělý o to nic, ale jejich nejsvětlejší odstín je o dva odstíny tmavší než můj make up takže pokud se přes léto razantně neopálím(což ve Skotsku mehrozí), příště sáhnu po něčem jiném :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super. ja používam Catrice. Je skvelý a lacný.:-)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už několikrát jsem po něm pokukovala, ale nakonec jsem vždycky skončila u Catrice, ale jednou bych ho ráda vyzkoušela :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)