2. januára 2019

Mary Kay očné tiene ChromaFusion

Mary Kay ocne tiene Chromafusion notino


Ahojte! Vítam vás pri mojej prvej recenzií v roku 2019. Touto cestou by som vám hneď v úvode chcela popriať všetko dobré do nového roka! Dnes sa spoločne pozrieme na jednotlivé očné tiene od značky Mary Kay. Vyskúšala som už niekoľko produktov značky Mary Kay a musím povedať, že s väčšinou produktov som bola naozaj spokojná a asi nie je produkt, ktorý by ma sklamal. Doslova obľubujem ich radu telovej kozmetiky Satin Body, ktorá obsahuje telové mlieko, sprchový gél a peeling. Nič lepšie som doteraz nevyskúšala. Z dekoratívnej kozmetiky mám rada ich minerálny púdrový makeup, očné tiene, kontúrovacie ceruzky a rúže na pery. 



mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia


A ako som spokojná s očnými tieňmi 
Chromafusion? Na začiatok poviem, že tieto očné tiene Chromafusion si ma taktiež získali. :) V malom plastovom obale sa nachádza očný tieň vo väčšej veľkosti a s celkovou hmotnosťou 1,4 g. Je dobré si zakúpiť aj paletku, do ktorej tieto tiene môžete vložiť a tak si môžete si vyskladať vlastnú paletku podľa vášho farebného vkusu odtieňov. 

mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia



Myslím, že asi najväčším prekvapením bola pre mňa ich naozaj dobrá pigmentácia. Ľahko a rovnomerne sa roztierajú a tieňujú, sú perfektne priľnavé.  Na aplikáciu očných tieňov na viečko môžete použiť aj prsty, kto obľubuje metódu aplikovania očných tieňov na viečko na mokro, tak aj pri týchto očných tieňoch ju môžete použiť a dosiahnuť tak ešte lepšiu pigmentáciu, zvýraznenie farby a ešte lepší výsledok. Prepožičiavajú očným viečkam plnú, intenzívnu farbu. Farby sú kombinovateľné a vrstviteľné a hladko prechádzajú jedna do druhej, takže môžete dosiahnuť skvelý výsledný vzhľad. Tiene sa nezlievajú a neblednú, takže sa môžete spoľahnúť, že vďaka nim budete krásna pri práci, v nepriaznivom počasí aj pri športe. Tiene neopadávajú pod oči, ba ani nijako neprášia. Vydržia nanesené bez podkladovej bázy niekoľko hodín bez akéhokoľvek pohybu, nezlievajú sa do čiarok a ani nestrácajú na intenzite.

mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia


Očné tiene Chromafusion sú dostupné v niekoľkých odtieňoch v dvoch prevedeniach: ako matné a trblietavé.  Ja som vyskúšala iba matné odtiene. V budúcnosti by som určite chcela otestovať aj nejaké odtiene z trblietavej rady.


mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia

Odtieň Merlot  - vínový,  sýty burgundy odtieň, vhodný aj na celé pohyblivé viečko, do vnútorného záhybu aj pod oko, výborne sa rozmazáva, dokáže veľmi dobre zvýrazniť oči


mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia

Odtieň Biscotti – jemný odtieň béžovej, vhodný do vnútorného kútika, pokojne aj na celé pohyblivé viečko alebo ako rozjasnenie okolia pod obočím

mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia

Odtieň Onyx - čierny sýty odtieň, vhodný na zvýraznenie a stmavenie vonkajšieho kútika, môže sa použiť aj do záhybu 

Tieto tri odtiene sa spolu výborne kombinujú, ľahko sa rozmazávajú medzi sebou  pomocou nich je možné vytvoriť naozaj veľmi pekné líčenie očí. Nie je potreba ich nejako extrémne vrstviť. Veľmi sa teším, že v mojej kozmetickej zbierke sa nachádzajú očné tiene, ktoré majú výbornú pigmentáciu, môžu sa ľahko kombinovať, majú skladné a malé balenie, nezaberajú príliš veľa miesta v kozmetickej taštičke, čiže si ich vždy balím aj na cesty.  Avšak, je dôležité, že  na očiach skvelo vydržia niekoľko hodín,  majú dobrú pigmentáciu, dobre sa rozmazávajú a je možné ich zaujímavo kombinovať.

mary kay ocne tiene chromafusion notino recenzia onyx biscotti merlot swatches


Myslím si, je to naozaj vydarený kvalitný produkt a som rada, že som mala príležitosť tieto očné tiene vyskúšať a mohla sa s vami podeliť o svoje dojmy. Hoci ide o cenovo drahší produkt, stojí za vyskúšanie. 

Aké máte skúsenosti s kozmetikou Mary Kay? Vyskúšali ste už tieto očné tiene? 

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)


                                                                    Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. ja tieto tiene milujem! :) na blogu som s nimi robila práve teraz Silvestrovské líčenie :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)