29. decembra 2018

Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám


 Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám

Vlasy sú jednou z najdôležitejších ozdôb každej ženy. Vraví sa, že práve vlasy sú korunou krásy. Spozorovala som, že moje vlasy sa v posledných rokoch veľmi zmenili. Všimla som si, že odrazu boli vysušené, oslabené, krepovateli, zmenili svoju štruktúru, nadmerne vypadávali a na pokožke hlavy sa objavili lupiny a chrastičky.  Lupiny spôsobujú veľa problémov. Okrem nepríjemného svrbenia je viditeľné olupovanie pokožky hlavy tiež dôvodom pocitu neatraktivity a nízkeho sebavedomia. 


 Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám

Dnes by som vám chcela niečo povedať o šampóne  proti lupinám od značky Bioderma. Recenziu na tento šampón píšem s dostatočným odstupom času, keďže na testovanie som potrebovala dostatok času a taktiež som si to nechala ešte niekoľko týždňov prejsť hlavou, keďže som mala nejaké pochybnostiVypotrebovala som tri balenia tohto šampónu a myslím, že teraz je ten správny čas na napísanie recenzie.
Jedno balenie šampónu mi bolo poskytnuté na testovanie od internetového eshopu www.parfemy-elnino.sk/ a ostatné dve som si zakúpila sama. Týmto by som sa chcela poďakovať eshopu za poskytnutie produktu na testovanie. 

 Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám

Popis produktu: 
Šampón proti lupinám a ich návratu. Anti-recidivujúci krémový šampón proti lupinám predstavuje účinné riešenie seboroickej dermatitídy. Zabraňuje opakovanému zhoršeniu lupinatenia pokožky vlasov.  

Anti-recidivujúci šampón proti lupinám:
- účinne pôsobí proti pretrvávajúcim lupinám 
- omedzuje množenie kvasiniek Malessezia, ktoré spôsobuje vznik lupín, pomáha zabraňovať ich   opätovnému výskytu 
- tekutá krémová textúra sa ľahko aplikuje 
- umožňuje ľahké rozčesávanie, zvyšuje ich lesk, pružnosť a objem 

Spôsob použitia: 
Šampón proti lupinám aplikujte na mokré vlasy, napeňte a jemne masírujte vlasovú pokožku. Dôkladne opláchnite vlažnou vodou. Celý postup zopakujte. Vlasy vždy dlhšie oplachujte ako umývajte. Ak je to možné nechajte ich uschnúť na vzduchu. Node sa môže používať tak často, ako je potrebné. V prvých 3 týždňoch používania sa odporúča 3-4 krát týždne, následne potom 2-3 krát týždne. 

 Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám

Samotné balenie šampónu je vyrobené z tvrdšieho plastu a napriek tomu sa však šampón z tuby dobre aplikuje. Šampón sa nachádza  ešte v kartónovej krabičke, ako to takmer býva u všetkých produktov od Biodermy. V balení sa nachádza 125 ml šampónu.  Možno vás prekvapí jeho hustejšia konzistencia, na vlasy sa však nanáša bez problémov. Veľmi dobre pení, pena je bohatá a stačí vám malé množstvo šampónu, aby ste umyli celú pokožku hlavy.  Má jemné sfarbenie.  Samotná vôňa šampónu je však veľmi jemná, nevýrazná. Mám veľmi suchú pokožku na hlave a už niekoľko mesiacov ma trápi obrovské množstvo lupín. Vyskúšala som mnoho  šampónov, ktoré boli určené pre vlasy s lupinami, avšak niektoré tento stav zhoršili, iné zlepšili,  avšak ani jeden mi s mojím problémom nedokázal úplne pomôcť, aby lupiny úplne zmizli. Od tohto šampónu mala  naozaj veľmi veľké očakávania. Používala som ho presne podľa návodu na obale. Prvé tri týždne som ho používala 3 krát do týždňa, vlasy som si umývala každý druhý deň a umývala som si ich dvakrát.  Šampón som vždy nechala pôsobiť niekoľko minút a opláchla teplou vodou. Musím povedať, že pokožka vlasov bola upokojená, prestala ma svrbieť už po cca treťom použití. Po troch týždňoch som si vlasy začala umývať každý tretí až štvrtý deň. Lupiny však stále úplne nevymizli. Po takmer 5-6 týždňoch som vypotrebovala prvé balenie.  Mala som veľmi zmiešané pocity a rozhodla som si kúpiť ďalšie balenie. Opäť som sa vrátila k častejšiemu umývaniu vlasov. Pokožka ma už tak často nesvrbí a prestali sa mi tvoriť aj chrastičky. Avšak lupiny a suchá pokožka ma trápia stále, ale už nie v takom veľkom množstve ako kedysi. Preto som si zaobstarala aj tretie balenie tohto šampónu.  Ani jeden šampón mi totiž nedokázal upokojiť pokožku hlavy tak ako tento. Vlasy sú po umytí čisté, svieže. Po umytí sú vlasy naozaj jemné a takmer som ani nemala potrebu použiť kondicionér. Záleží to však na osobných preferenciách. Vlasy extrémne nezaťažuje ani nemastí. 

 Recenzia Bioderma Nodé DS+ šampón proti lupinám

So šampónom som nakoniec spokojná. Hoci lupiny z vlasov úplne nezmizli, uľavuje od svrbenia už po niekoľkých umytiach.  Toto je podľa mňa asi najlepší šampón, ktorý som vyskúšala a používam ho dodnes. Naozaj neľutujem jeho kúpu a mám už načaté aj ďalšie balenie. Aj napriek malému objemu a vyššej cene, odporúčam ho každému, kto hľadá šampón na lupiny a na upokojenie vlasovej pokožky. 


Aké máte skúsenosti s týmto šampónom vy? Boli ste spokojné? Používate produkty od Biodermy? Ak áno, aké?



Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)


                                                                    Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)