11. novembra 2015

DIY | SÉRUM NA RIASY A OBOČIE



Líčenie mihalníc je základnou súčasťou každého líčenia očí. Po krásnych, dlhých a hustých mihalniciach sníva snáď každá jedna z nás. Riasy rámujú oči, pútajú veľa pozornosti a aj od nich závisí krása našich očí. Na internete nájdeme množstvo produktov, ktoré sľubujú, že nám riasy predĺžia a zahustia už za niekoľko dní. Za takéto produkty, ktoré predstavujú zázrak pre naše mihalnice zaplatíme aj niekoľko destatok eur len za niekoľko mililitrov séra. Ja, nepracujúca študentka si určite nemôžem dovoliť kupovať nejaké drahé séra na riasy, ktoré by ma obrali o veľkú sumu peňazí. Na internete som prečítala množstvo recenzií aj na lacnejšie séra, ale tie nemali skoro žiaden účinok a na vyše v zložení sa nachádzalo plno chemických látok.  Hľadala som ďalej a našla návody a recepty ako si vyrobiť domáce sérum. Tak som sa inšpirovala, upravila recepty podľa seba a  rozhodla som sa, že si kvalitné prírodné a jednoduché sérum vyrobím sama.  Dnes by som Vám chcela ukázať, ako si môžete  vyrobiť veľmi lacné bio domáce sérum na posilnenie rias, pri ktorom peňaženka neostane prázdna a riasy budú silnejšie, dlhšie a vyžívené.
Na výrobu séra budeme potrebovať:

Kokosový olej
Ricínový olej
Avokádový olej
Prázdnu nádobu
Kefku na riasy

Kokosový olej olej je malý kozmetický zázrak, ktorý má naozaj blahodárne všestranné použite. Známy je hlavne tým, že má má regeneračné a vysoké hydratačné účinky. Je lisovaný za studena, a tak si zachoval veľké množstvo  antioxidantov v podobe vitamínov A, E, C, ktoré bránia starnutiu pokožky a podporujú zdravý rast mihalníc.



Ricínový olej  olej je hlavnou zložkou séra, ktoré si chceme vyrobiť.Vďaka svojmu unikátnemu zloženiu má schopnosť posilniť riasy, stimulovať rast mihalníc, napomáha odolnosti a predchádza ich lámaniu a vypadávaniu. Má regeneračné účinky a podporuje aj rast a hustotu chĺpkov obočia.

Avokádový olej Avokádový olej je lisovaný za studena a  je vyrábaný z plodu avokáda. Obsahuje vitamíny A, D a E, minerál draslík, beta-karotén a mnoho ďalších živín, vďaka ktorým dokáže výrazne vyživovať, regenerovať a hydratovať.Dobre sa vstrebáva a je účinný pri regenerácií




Postup:

Prázdnu nádobku dôkladne vyčistíme a dobre vydezinfikujeme. Kokosový olej necháme roztopiť na teplom mieste. Ak  je už kokosový olej v tekutom stave nalejeme ho do 1/3 objemu prázdnej nádoby. Pridáme 2/3 ricínového oleja a nakoniec do nádobky vlejeme aj trochu avokádového oleja. Všetky tri zložky séra dôkladne premiešame a sérum na riasy a mihalnice je hotové.




Sérum nanášam každý večer na čisté a dôkladne odlíčené mihalnice pomocou kefky na riasy. Sérum môžete nanášať aj pomocou čistej kefky z riasenky alebo vatovej tyčinky.  Sérum nanášam ako riasenku na horné mihalnice v jednej vrstve, opatrne od korienkov ku končekom mihalníc.Nechám ho pôsobiť celú noc. Ráno ho zmývam teplou vodou. Používam ho vyše mesiaca a moje riasy sú dlhšie, silnejšie a pevnejšie a bohato vyživené. Nelámu sa mi, sú viac odolnejšie, z čoho sa veľmi teším, pretože si oči často pretieram rukami,a tým sa moje riasy hneď lámali. Natieram ním aj obočie,  ktoré je dnes už omnoho hustejšie a dlhšie ako bolo predtým. 
POZOR: Dávajte pozor, aby sa vám sérum nedostalo do očí!

5 komentárov:

  1. ja natieram nejakú chvíľku obočie čisto ricínovým olejom a uvidíme čo z toho bude časom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tip, takové články mám moc ráda :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak obočie mám celkom husté aj dlhé, ale na mihalnice sa mi to rozhodne hodí. Ďakujem za návod :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)