10. mája 2020

recenzia Maybelline SuperStay 24H tekutý krycí makeup 21 Nude Beige

makeup maybelline superstay


Moju zbierku makeupov väčšinou tvoria makeupy, ktorých odtiene majú ružový podtón, čo mi momentálne vôbec nevyhovuje. Keďže som po zimnom období už trochu opäť tmavšia a moja tmavá pleť potrebuje makeup so žtltým podtónom. Po dlhom hľadaní na internete som narazila na tekutý krycí makeup SuperStay 24H

Pred kúpou som rozhodla prečítať najprv niekoľko recenzií. Avšak väčšina z nich bola prekvapivo práve negatívna. Niektoré ženy ho milujú, iné zasa nenávidia. Toto ma však vôbec neodradilo od kúpy. Na Notine ho mali za super cenu, a tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám, keďže cena je viac než prijateľná a v prípade negatívnej skúsenosti by ma to až tak veľmi merzelo. V internetových obchodoch a drogériách bol odtieň, ktorý som potrebovala, buď vypredaný alebo neskutočne drahý. Notino ma v tomto nikdy nesklame. :)

makeup  flakon

Značku Maybelline a ich produkty mám veľmi rada.Zbožňujem ich dlhotrvajúce tekuté matné rúže SuperStay Ink, ktoré sa dajú odlíčiť iba špeciálnym odličovačom na vodeodolný makeup. 

Keď si nanesiem na tvár akýkoľvek makeup, na pleti sa mi objavia neestetické šupinky. So suchou pleťou bojujem celý rok, aj napriek tomu, že o pleť sa snažím starať každý deň a pravidelne. Pleť vyživujem hydratačnými krémami, na noc používam rôzne séra a masku si doprajem takmer aj každý týždeň. Aj napriek tomu sa mi tvoria sa šupinky na pokožke nosa, taktiež aj na lícach.  Vždy pred aplikáciou makeupu používam jemný peeling, nanesiem dostatočnú vrstvu hydratačného krému. Pár minút počkám  podľa potreby nanášam aj  vyživujúce sérum. Ak potrebujem, aby mi makeup vydržal dlhšie ako je cca 5 hodín, tak nanášam aj podkladovú bázu. Najviac som spokojná s podkladovou bázou  Satin base od Dermacol.

maybelline makeup pumpicka

Mak-up je v sklenenej fľaštičke, dávkuje sa pomocou pumpičky, čo ja uprednostňujem pri makeupoch. Vďaka tomu sa make-up aplikuje jednoducho, pumpnete si podľa potreby (ja cca 2x). Trochu ma prekvapila konzistencia, ktorá nie je príliš tekutá, ale jemne hustejšia. Makeup sa mi pomerne dobre nanáša, prstami ho však ale nedokážem poriadne rozotrieť, takže používam na aplikáciu zásadne iba navlhčený beauty blender. Ten ho zvládne výborne zapracovať. 

Make-up dokáže perfektne zjednotiť pleť. Prekvapila ma aj vysoká krycia schopnosť. Jemné nedokonalosti po aplikácii nie sú vôbec vidieť. Nemusela som dokonca ani použiť korektor. Stačí naozaj malé množstvo na celú tvár a tým vám vlastne makeup vydrží na veľmi veľa použití.  Pri vrstvení netvorí masku, čo je naozaj veľmi skvelé. Suché miesta nezvýrazňuje, netvoria sa mapy a nerovnomerné nánosy.  Tento výsledný efekt sa mi veľmi páči.


odtien maybelline na ruke

Na tvári makeup neoxiduje ani po niekoľkých hodinách, ani pleť nijako nevysúša. Aj napriek týmto skvelým vlastnostiam, ktoré má, má samozrejme aj pár nedostatkov. Nie je veľmi odolný voči oteru a je potrebné ho dobre zapúdrovať kvalitným púdrom. Podľa mňa sadne aj na mastnú pleť, ak tvár pred aplikáciou vhodne upravíte a nakoniec makeup dobre zapúdrujete.

Nakoniec však ide o v podstate kvalitný a dobrý makeup podľa mňa. Počas používania som s ním bola veľmi spokojná. Dobre a dlho drží na pleti, má dobrú konzistenciu, neleskne sa veľmi ale ani veľmi nezmatňuje, pleť robí naozaj peknú a som rada, že odtieň je naozaj so žltým podtónom. Som veľmi rada, že aj napriek mnohým negatívnym recenziám, som naň nezavrela a rozhodla sa ho vyskúšať.

Za cenu 7,39€ ho môžete kúpiť na Notine, ak zadáte tento zľavový kód: sk15sale

makeup na pokozke ruky


Ak si nájdete odtieň, ktorý vám bude vyhovovať aj svojím podtónom, tak určite tento makeup iba doporučujem. :)

Aký je váš najobľúbenejší makeup?


Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (dole).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem za prečítanie a prajem vám krásny zvyšok dňa.

4 komentáre:

  1. Tento som nekušala, vyzerá byt fajn.
    Ale oblubených mám viacero - v prvom rade Loreal True Match, potom som istu dobu používala jeden od Revlon Color Stay, a teraz mám najnovšia Avon Super Stay a to som prekvapená, ten je uplne super a sedi mi.
    No momentálne som makeup nepoužila už skoro 2 mesiace a vidim to tak, že moja plet ho ani nepotrebuje, takže budem v tom nenoseni asi pokračovat aj po návrate do prace.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem ten makeup. Objavila som ho začiatkom roka a odvtedy používam len tento. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten makeup som ešte nikdy nemala ale pozerala som sa už po ňom dlhšie. Asi si ho musím kúpiť :)

    IT´S MY (30 TH ) BIRTHDAY !!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I have used this before, but its a little dry for me.

    prosphair fashion styled wigs

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)