30. apríla 2019

Mary Kay | Satin body - revitalizačný peeling, telové mlieko, telový krém

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom telové mlieko revitalizačný peeling  a telový krém

Ahojte, v dnešnom článku by som vám chcela predstaviť a zrecenzovať niekoľko produktov od Mary Kay z ich kolekcie Satin Body, ktoré som si naozaj veľmi obľúbila! Musím priznať, že starostlivosť o svoje telo som v posledných mesiacoch znateľne zanedbávala a v zimnom chladnom období to platilo dokonca dvojnásobne. Navyše, takmer stále som mala po všetkých telových krémoch a mliek pocit, že sa celá "lepím" a cítila som sa celý deň kvôli tomu trochu nekomfortne. Keď sa ku mne dostala  telová sada Satin Body od Mary Kay, ktorá obsahuje revitalizačný peeling, telové mlieko a telový krém, ihneď som si vypestovala novú závislosť! 


A musím povedať, že vďaka produktom z radu Satin Body som konečne zase našla motiváciu k tomu, aby som sa o seba lepšie starala.  Vyskúšala som všetky produkty naraz, aby som otestovala nielen to, ako fungujú jednotlivo, ale aj ako sa dopĺňajú.

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom revitalizačný peeling

Najviac som sa z tejto sady zamilovala do sprchovacieho peelingu, ktorý obsahuje veľmi jemné zrniečka, takže pokožku nijako nedrhneMá jemnú konzistenciu a je šetrný k pokožke.  A ten pocit po umytí? Neopísateľný. Tak dokonale čistú a jemnú pokožku som po žiadnom sprchovacom géle ani peelingu nemala. Viac neopísateľná je vôňa, ktorá sa mi na tele drží doslova celý deň. Je to dokonalá zmes jemnej sviežej vône. Ani by som nepoznala, že za tou vôňou stojí biely čaj a citrusy. Už len samotný kúpeľ s týmto produktom je luxusným zážitkom. Vôňa je naozaj krásna – citrusová, ktorá vás príjemne osvieži a nabudí na celý deň - z tohto dôvodu som si obľúbila jeho používanie hlavne ráno, ale aj večer pred spaním.  Tento skvelý Mary Kay revitalizačný peeling pomáha odstrániť odumretú kožu, jemne umýva a pripraví pokožku na ďalšiu starostlivosť.

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom revitalizačný peeling

Mary Kay výživné telové mlieko je obohatené o vitamín E. Rýchlo sa vstrebáva a pokožke dodáva nesmierne skvelý pocit.  Telovým mliekom som potom ošetrila celé telo. Keď som si ľahla do postele, pripadala som si ako zahalená do voňavého a mäkkého obláčika a tento príjemný pocit mi vydržal aj ráno po prebudení. Hodvábne telové mlieko s bambuckým maslom sa na pokožke priam rozplýva, upokojuje ju, zanecháva ju vyživenú, saténovo jemnú a povzbudenú. 

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom telové mlieko

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom telové mlieko

Ak ste priaznivci hutnejších krémov, tak Whipped Shea Creme alebo inak telový krém je to pravé pre vás! Dodáva pokožke poriadnu dávku výživy a hydratácie. Je o trošku hutnejší, aj napriek tomu sa ľahko rozotiera rýchlo sa vstrebe do pokožky. Má taktiež skvelé hydratačné účinky.  Používala som ho hlavne v zime na celé telo.. :) Telový krém je ideálny na denné aj večerné nanášanie, tým, že nezanecháva mastný ani lepkavý film, ho na pokožke vôbec necítiť. 

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom  telový krém



Musím potvrdiť, že spoločne fungujú naozaj veľmi harmonicky, vôňa je nádherná, intenzívne a hlavne jednotná. Bola by škoda sa ochudobniť o ten pocit, keď vonia celé vaše telo - koža je zamatová vďaka bambuckému maslu, a nielen úžasná vôňa, ale aj pocit hebkosti vám vydrží naozaj veľmi dlho. Koža je vypnutá, vláčna a jemná. Netrápili ma žiadne suché miesta, šupinky alebo zhrubnutá pokožka.  

Mary Kay kolekcia Satin body s bambuckým maslom telové mlieko  telový krém

Sada Satin Body sa naozaj podarila. Takáto sada "domácich kúpeľov". Každý večer sa teším na tú dokonale jemnú vôňu. Odporúčam novú radu Satin Body všetkým unaveným ženám bez energie, ktoré zatiaľ nemajú tú možnosť zájsť si na nejakú tú kúru do skutočných kúpeľov. Aj doma si totiž môžete sprostredkovať luxusný kúpeľný zážitok. 🙂 Kolekcia Satin Body™ dodáva pokožke zamatovo jemný pocit. Každý prípravok zahalí vašu pokožku jemným bozkom výživného bambuckého masla a povzbudí vaše zmysly vďaka osviežujúcej vôni bieleho čaju a citrusov. O bambuckom masle sa hovorí, že je zdrojom zdravej a krásnej pokožky. Vďaka tejto kolekcii Satin Body™ bude pokožka vyživená hydratovaná a jemná na dotyk. 


Vyskúšali ste už nejaké produkty z kolekcie Satin Body? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)