27. augusta 2018

Dixi kozmetika


Ahojte, vitajte pri mojom ďalšom článku. Čas dovoleniek sa pomaly blíži ku koncu a spolu s ním pomaly končí aj toto obdobie horúčav. Dúfam, že ste si toto horúce leto naplno užili, oddýchli a nabrali energiu na nasledujúce obdobie. :) V lete dávate vašej korune krásy poriadne zabrať.  Vlasy sú od nás závislé. Samy sa nedokážu regenerovať. Nedokážu sa o seba postarať. Najmä po náročnom lete nie. Ak ste teda zabudli na prevenciu, musíte to dohnať dodatočným ošetrením. Z leta a slnečných lúčov sa tešíme skoro každá, no naše vlasy to vidia trochu inak. Slnko, voda či more im veľmi neprospieva. Preto je práve teraz najvhodnejší čas venovať im zvýšenú starostlivosť. Čo robiť, aby ste ich mali opäť lesklé a hebké?  Odporúčam vám pokračovať v čítaní tohto článku, v ktorom sa dozviete malý tip na produkty slovenskej značky, ktoré by vám zaručene mohli pomôcť a ktoré sa oplatí vyskúšať a hlavne vám vôbec nezaťažia peňaženku.



Dixi je slovenská značka kozmetiky, ktorá svoje produkty vyrába v Smižanoch. Na našom trhu pôsobí už niekoľko desiatok rokov. Pamätám si, že moja starká používala ich žihľavový šampón dlhé roky a vlasy mala naozaj krásne,  pevné a husté. Dodnes sa však snažia neustále pracovať na nových a kvalitných produktoch. V ich portfóliu môžeme nájsť rôzne produkty, ktoré sú zamerané na starostlivosť o vlasy, telo a taktiež aj nohy. Taktiež majú v ponuke aj niekoľko produktov pre pánov. Dnes by som vám chcela predstaviť niekoľko zaujímavých produktov zo starostlivosti o vlasy.


Tieto ampulky som používala pred niekoľkými rokmi, kedy ma trápilo nadmerné vypadávanie vlasov a teraz som sa k ním opäť vrátila.  V balení sa nachádza 6 ampuliek, každá ampulka obsahuje 10 ml tonika na vlasy a jedna vydrží až 3 aplikácie. V ponuke je niekoľko druhov toník: proti lupinám, regeneračné, proti vypadávaniu vlasov a Arvit tonikum s provitamínom B5. Pokiaľ sa rozhodnete pre ktorúkoľvek variantu, vo všetkých troch je ukrytý provitamín B5  a látky zabraňujúce vypadávaniu vlasov. Tonikum sa veľmi jednoducho aplikuje na vlasovú pokožku po každom umytí  a jemným vmasírovaním  zabezpečíte lepšie vstrebávanie výživných látok do pokožky. Tonikum sa používa po každom umytí po dobu 2 týždňov a jedna ampulka vydrží až na tri použitia.  Vlasy po aplikácií neumývame. Myslím si, že jediné negatívum je, že ampulky sú vyrobené zo skla, avšak v balení sa nachádzajú aj pomôcky, ktoré vám uľahčia bezpečné otvorenie ampulky.






Tonikum má svoju špecifickú vôňu, ktorá je pre mňa veľmi príjemná. Vypotrebovala som už tretie balenie tohto zázraku  a môžem povedať, že vlasy sú naozaj vyživené, dostali nádherný lesk a sú pevnejšie. Pokožka už nie je taká suchá ako kedysi a hlavne nesvrbí. Nespozorovala som ani rýchle mastenie vlasov.  Podľa mňa je toto malý zázrak, ktorý sa naozaj oplatí vyskúšať.


Regeneračný olej na vlasy sa stal mojím najobľúbenejším produktom od značky Dixi a to vďaka jeho úžasným výsledkom. Vždy po umytí vlasov si  niekoľko pumpičiek tohto oleja votriem do vlhkých vlasov a na rozštiepené končeky. Vlasy po použití nie sú vôbec mastné, sú jemné a zhydratované. Dokonale sa po ňom rozčesávajú a vôbec si bez tohto produktu nedokážem predstaviť starostlivosť o moje vlasy.




Regeneračný šampón s monoi olejom, keratínom a pantenolom je určený pre umývanie namáhaných a poškodených vlasov. Jemne  vyčistí pokožku, ale pri tom ju vôbec nevysuší.  Vlasy jemne umýva, snaží sa udržiavať ich zdravý vzhľad. Zanecháva vlasy hodvábne jemné, lesklé a pružné. Vlasy  po použití šampónu nádherne voňajú.




Dixi žihľavový suchý šampón je možné používať na všetky typy vlasov. Obzvlášť vhodný je pre mastné vlasy. Je ideálnym riešením v prípade, keď potrebujete vašim vlasom veľmi rýchlo prinavrátiť sviežosť a vzdušnosť. 
Nádobu pred každým použitím dôkladne pretrepte. Na suché vlasy nastriekajte šampón  ku korienkom zo vzdialenosti 20 cm a vmasírujte do vlasov. Nechajte pôsobiť na vlasoch po dobu približne 2 minút. Následne šampón z vlasov vyčešte od korienkov ku končekom. Šampón neobsahuje silikóny ani farbivá. Nezanecháva biele stopy vo vlasoch, má však trochu netypickú vôňu. Je to ideálny pomocník, ak potrebujete, aby vaše vlasy vyzerali skvelo, ale nemáte čas si ich umyť.

Značku Dixi som si veľmi obľúbila a s ich výrobkami som naozaj veľmi spokojná. Veľmi rada by som vyskúšala ich kondicionéry na vlasy a taktiež vodu proti lupinám. 
Vyskúšali ste už niečo od značky Dixi? 

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)

                                                                    Majte sa krásne! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)