7. januára 2018

Desert Essence | Vlasový krém a sprej na ochranu vlasov


Ahojte!

Vítam vás pri mojej ďalšej recenzii. Vlasy  sú jednou z najdôležitejších ozdôb každej ženy. Vraví sa, že práve vlasy sú pravou korunou krásy.  Zdravé vlasy by mali byť pevné a husté. V minulosti som aj ja mala takého vlasy, avšak postupom času som si všimla, že sa stali vysušenými, boli oslabené,  krepovateli, zmenili svoju štruktúru a najväčší problém, ktorý ma najviac trápil  a trápi ma aj dodnes je najmä nadmerné vypadávanie. Snažím sa nielen moje suché vlasy, ale aj suchú pokožku vlasov  hydratovať zvonku aj zvnútra. A pri mojej starostlivosti o vlasy mi pomáhajú aj tieto dve výrobky od značky Desert Essence.

Značka Desert Essence vznikla už pred 30 rokmi v USA. Jej hlavným cieľom je vyrábať prírodné produkty tak, aby ich zloženie a kvalita prispievali k zlepšeniu nášho zdravého životného štýlu. Produkty Organics zaručujú vysokú kvalitu v mnohých príjemných prírodných vôňach, s BIO zložkami, ako je napríklad kokos, maliny, červené hrozno, pistácie a ďalšie. Taktiež ponúkajú produkty NEUTRAL,  ktoré sú úplne bez parfumácie a ktoré obsahujú napr. BIO jojobový olej, BIO zelený čaj, BIO morské riasy a sú vhodné aj pre tú najcitlivejšiu pokožku.


Prvý produkt, ktorý by som vám rada predstavila je tento kokosový krém, ktorý obsahuje veľké množstvo kokosového oleja, čo zrejme nie je žiadne prekvapenie.  Krém má úžasnú kokosovú vôňu a vďaka nej zostanú vaše vlasy dlho voňavé. Kokosový olej používam na vlasy už dlho, má totiž skvelé regeneračné a posilňujúce účinky, takže je ideálny na vlasový zábal. Stylingový kokosový krém má ale nadýchanú konzistenciu vďaka ďalším zložkám. Obsahuje výťažok z ovsa, ktorý je skvelý pre suché a poškodené vlasy. Okrem kokosového oleja v kréme nájdeme ešte olej zo svetlice farbiarskej, ktorý je bohatý na esenciálne mastné kyseliny, takže vyživuje vlasy do hĺbky a jemne sa o ne stará. Výťažky z agáve, opuncie a juky obsahujú veľa antioxidantov, a vlasy sú tak vďaka nim krásne lesklé a pružné. Všetky použité zložky navyše vlasy chránia v prípade, keď si vlasy fénujeme, žehlíme alebo kulmujeme.

Ako som už spomenula vyššie, kokosový krém pre kučeravé vlasy je naozaj ľahký a nie je príliš mastný. Napriek tomu ho stačí na vlasy naozaj malé množstvo, ktoré ešte poriadne rozotriem v dlaniach, potom sa predkloním a rovnomerne  votriem do vlasov (vlasy  získajú väčší objem), miestami vlasy aj trochu stlačím. Menšie množstvo si občas votriem ešte do končekov, aby nevyzerali veľmi rozštiepene.  Väčšinou kokosový krém používam na suché vlasy, ale dá sa použiť aj na práve umyté vlasy ako bezoplachový kondicionér.  




Sprej na ochranu vlasov hydratuje vlasy a obnovuje ich zdravý lesk. Zanecháva vlasy hladké a jemné a ako už z názvu vyplýva chráni vlasy pred stylingovým tepelným poškodením. Používam ho ako ochranu pred žehlením, fénovaním a kulmovaním. Vlasy nie sú poškodené, ale jemné a zhydratované. Jeho unikátna zmes extraktov zo 4 púštnych rastlín a kokosového oleja pomáha pri prevencii a regenerácii vlasových poškodenia, a zanecháva vlasy hladké a zdravé. Tento ľahký sprej preniká vlasovú pokožkou a chráni vlasy zvnútra pred ďalším poškodením. Jojobové semienka dodávajú vlasom lesk. Môžeme ho použiť  na mokré alebo suché vlasy.  Niekedy si ho nastriekam na vlasy bez toho, aby som ich potom nejako tepelne upravovala.
Vlasy vždy nechávam voľne vyschnúť a už po prvom použití ma veľmi prekvapil. Keďže sa mi vlasy veľmi zmenili, sú suché a nemajú už taký tvar a štruktúru ako kedysi, veľmi ma prekvapil jeho účinok.  Po umytí a vyschnutí sa mi objavili kučery, ktoré boli oveľa pevnejšie, pružnejšie, lesklejšie a lepšie držali tvar. Vlasy už neboli také suché, ale naozaj zhydratované. 


Po použití oboch výrobkov sú vlasy zjemnené,  dodávajú vlasom lesk a pružnosť, posiľňujú vlasy.
Výrobky neobsahujú: živočíšne zložky, parabény, umelé farbivá, ropnej zmesi vrátane vazelíny a parafínu, SLS, PEGS, PPG, MEA, DEA or TEA, glykoly, ftaláty, EDTA.
Výrobky neboli testované na zvieratách,  sú vhodne pre vegetariánov i vegánov, bez pšenice i silikónu. Výrobky sú  plne biologicky rozložiteľné a boli vyrobené s využitím obnoviteľných zdrojov energie.

Poznáte značku Desert Essence? Vyskúšali ste už nejaké výrobky od tejto značky? 

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

4 komentáre:

  1. Tuto značku neznám, ale její produkty se mi docela zalíbily :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku neznám, ale vypadá to super a vůni kokosu miluji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa tohto produkty stoja naozaj za to! Najviac ma potešila ich tolerancia ku zvieratám :-) Super článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)