23. novembra 2017

W7 COSMETICS | Tekutá očná linka


W7 Cosmetics je anglická značka, ktorá bola založená v roku 2002 s cieľom prinášať ženám kvalitnú a cenovo dostupnú kozmetiku, nezriedka inšpirovanú tzv. "high-end" značkami, avšak práve za zlomok ich ceny.  W7 si veľmi dobre uvedomuje, že zákazníčky si vyžadujú žiarivé a hravé farby, zaujímavé obaly, ale zároveň aj potrebnú kvalitu. Presne také sú aj jednotlivé odtiene a obaly produktov značky W7. Žiarivé, veselé a hlavne trendy. 



Ako už iste viete,  moje prvé linky som si líčila iba obyčajnou ceruzkou na oči, no tá sa na oku veľmi rozpíjala a otláčala na horných viečkach. Potom som vyskúšala aj linku v pere, ale tá mi už po pár použitiach bohužiaľ rýchlo vyschla. Neskôr ma zaujala gélová linka od značky Rimmel London, ktorou jedinou nevýhodou bolo to, že po každom použití je potrebné vyčistiť štetec a niektoré gélové linky majú tendenciu rýchlo zaschnúť a stvrdnúť v obale. Najradšej používam tekuté očné linky, s ktorými líčenie je najpohodlnejšie a najrýchlejšie. Dnes si niečo povieme o tejto tekutej linke, ktorú som iba náhodou objavila v internetovom obchode notino.sk a stala sa mojou obľúbenou.





Očné linky kopírujú tvar oka a tým pomáhajú očiam vyniknúť. Dodávajú každému líčeniu dramatickosť, zvýraznia a potlačia nedostatky oka. Správne nanesená linka dokáže oko zväčšiť, alebo aj zmenšiť. Tvar a hrúbka očnej linky sú veľmi dôležité. Očná linka  vám môže pomôcť  vytvoriť dokonalý pohľad očí, ale jej nevhodný tvar  a hrúbka dokážu spôsobiť aj hotovú katastrofu na vašich očiach, preto každý typ očí si vyžaduje iný tvar a hrúbku očnej linky. 


 Tekutá očná linka sa nachádza v jednoduchom čierno-striebornom balení, v ktorom je ukrytý tenký, ale dostatočne pevný aplikátor v podobe jemného hrotu. Možno niektoré z vás ste sa s takýmto aplikátorom ešte nestretli a ste zvyknuté na tenký štetček, ale musím vám povedať, že to chce iba trochu cviku, aby ste sa naučili pracovať a kresliť si očné linky s takýmto hrotom. Linka sa nanáša na oči nanáša ľahko, pomocou tenkého hrotu možno vytvoriť tenkú, ale aj hrubú linku, to už závisí podľa toho, kto akú linku preferuje.


Tekutá linka je výraznej čiernej farby, je veľmi dobre pigmentovaná, nevynecháva, po nanesení rýchlo zaschne a vytvorí matný efekt. A výdrž? Výdrž ma nesmierne prekvapila! Na očiach drží po celý deň, to ale samozrejme záleží aj od toho či máte očné viečka mastné alebo suché. Na rýchlo sa mastiace viečka by som odporúčala nejaký dobrý podklad, napríklad dobre nanesený a zapudrovaný korektor alebo podkladovú bázu pod očné tiene. Táto linka neeopadáva, nepraská a ani jednoducho nezbledne.  Odličujem ju micelárnou vodou, ktorá si s ňou vie dokonale rýchlo poradiť.


Vyskúšali ste už nejaký výrobok od značky W7? Ako ste spokojné? :) 

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

1 komentár:

  1. Moc se mi nezdá ten štěteček, je na mne moc široký -.-" ale jsem ráda, že má tak dobré vlastnosti :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)