12. mája 2016

Beyonce Heat

Myslím si, že dámu Beyoncé Knowles predstavovať nemusím, pozná ju snáď každá z nás.  Je najmä známou  R&B speváčkou, hudobnou producentkou, herečkou , tanečnicou, módnou návrhárkou a modelkou.  Od roku 1999 pôsobila v dievčenskej skupine Destiny’s Child a od roku 2002 pracuje Beyoncé na svojej sólovej kariére. Popri hudbe sa Beyoncé stíha venovať natáčaniu filmov. Na konte má predaných viac ako 135 miliónov albumov, natočených 7 filmov a začiatkom roku 2010 priniesla na trh svoju prvú vôňu s názvom Heat. Dnes na slovenskom trhu je dostupných vyše 15 jej  parfémov a niekoľko druhov toaletných vôd. Dnes by som Vám chcela niečo povedať o prvej parfémovanej vode, ktorú priniesla na trh Beyoncé. 


Začnime teda balením, design flakónu korešponduje so samotnou Beyoncé, odráža provokatívne, sexy krivky. Flakón sa smerom ku svojmu vrcholu zužuje do zvodne útleho hrdla. Červená farba flakónu vytvára rafinovaný dojem nespútaného ohňa, ktorý sála vo vnútri. Luxusný vzhľad balenia podčiarkuje zlatý rozprašovač, na ktorom sú vyryté slová Beyoncé a Heat. Konečný vzhľad dotvára výrazný sklenený uzáver, na ktorého vŕšku môžeme nájsť  vyryté písmeno B.


 Vôňa Heat sa predáva v 3 veľkostiach a to konkrétne v 30 ml, 50 ml a 100 ml, túto 100 ml mám aj ja. Túto vôňu som nikdy predtým nemala a kupovala som ju pravdupovediac naslepo pred niekoľkými mesiacmi bez toho, aby som si prečítala recenzie a vedela ako tento parfum vôbec vonia. Úplne po prvýkrát, keď som ju ucítila, pripadala mi veľmi nezvyčajná. Striekla som si ju na zápästie a nechala troška rozvoňať. Všeobecne, parfumy sa ťažko recenzujú, nemôžem vám ju dať ovoňať a vôňa sa ťažko opisuje. Začiatok tejto vône má podobu niečoho temne sladkého , broskyňovo - pomarančového cukríka . Po rozvoňaní zjemní , pridajú sa kvety a výsledkom je hrejivá zmes , ktorá má od všetkého niečo : je orientálna , pižmová , kvetinová. Hlavu tohto parfumu tvorí magnólia, neroli alebo inak povedané citrónovník pravý horký, červená orchidea, broskyňa. Srdce je tvorené mandľou, zemolezom, je to rastlina, ktorá sa vyznačuje výraznou vôňou a pižmom. Základ je zložený zo sekvojového drevo, ambra a tvoria ho aj fazuľky tonka. Vôňa je teplá, sladká, ale nie je ako tá typická vanilková a vôbec nie je ťažká.


Čo sa týka výdrže vône, je priemerná, na pokožke parfum vydrží okolo 3 až 5 hodín, ale na oblečení je cítiť aj na druhý deň. Vôňu nosievam v kabelke, takže sa počas dňa musím prestriekať, aby vôňa bola intenzívnejšia. Na túto vôňu som sa veľmi rýchlo naviazala, ako môžete vidieť, mám ju už skoro minutú. Nosila som ju najmä v zime, keďže patrí medzi teplé vône, používam ju dodnes, ale v lete ju už vymením za niečo ľahšie a ovocné. Hneď som sa do nej zamilovala, aj keď nemám rada sladké vône, táto ma dostala. S touto vôňou sa cítim sebavedomejšie a som rada, že som na ňu narazila a kúpila ju, aj keď som nevedela, ako vonia.

Aké vône najradšej používate v lete?

2 komentáre:

  1. Oooo ja som si teraz kúpila Dezodorant Katty Perry :) Ale veľmi ma zaujímalo aj to, ako vonia táto Beyonce

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heat mi velmi voní, měla jsem od Beyoncé jeden parfém, na jehož název si už nevzpomenu, ale byl fakt úžasný! -L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)