10. apríla 2016

Haul | Parfums.sk #3


Ahojte, vítam Vás opäť takmer po náročnom dlhom týždni, ktorý sa niesol v duchu povinností, učenia sa a veľa náročnej ťažkej práce.  Čo kozmetickú maniačku nepoteší viac  ako kozmetika? J  Keďže som niektoré produkty už dopotrebovala, tak som mala opäť dôvod urobiť zásoby. Spolu s kamarátkou sme sa dohodli a objednali si niekoľko zaujímavých produktov z internetového eshopu parfums.sk, ktorý Vám snáď ani nemusím už predstavovať. Dnes, by som vám chcela ukázať moje malé úlovky, ktoré som už nutne potrebovala a ktorými som si spríjemnila neľahké obdobie a urobila si radosť.


Micelárna voda od Garnier sa už na slovenskom trhu predáva dlhší čas, rozhodla som si ju zaobstarať až tento raz, keďže  moja micelárna voda od Biodermy je už takmer minutá. Práve pre túto micelárnu vodu som sa rozhodla preto, lebo je na blogoch porovnávaná s micelárnymi vodami od Biodermy a vraj medzi nimi nie je takmer žiadny rozdiel, ba možno iba v cene. Voda je určená pre citlivú pleť. Sľubuje rýchle odstránenie makeupu a dokonale vyčistenie pleti. 400 ml tejto micelárnej vody by malo vystačiť takmer na 200 použití. 


Regeneračný balzám  od Elseve je určený na starostlivosť o rozštiepené končeky. Patrí do radu Repair 5, ktorý bojuje s piatimi príznakmi poškodených vlasov, rednutie, oslabenie, drsnosť pri dotyku, bez lesku a bez objemu.  V zložení balzámu sa nachádza  Pro-keratín, ktorý obnovuje vlasové vlákno a látka Ceramid, ktorý zaceľuje a vyhladzuje povrch vlasov, takže je to dobrá voľba pre rotštiepené končeky. Ani si nepamätám, kedy som naposledy používala  balzám na vlasy, ktorý sa nemusí oplachovať. Vlasy ním iba jemne prestriekam, dobre sa rozčesávajú a sú krásne prevoňané celý deň.

 Kokosový olej Purity Vision je prírodný olej lisovaný za studena, má blahodarné a všestranné použitie. Je vhodný na suchú pokožku, je  ideálnou starostlivosťou o pleť, telo a vlasy. Veľmi často si z neho robím zábal na vlasy, po použití sú jemné, voňavé a hydratované. Je mojím pomocníkom v starostlivosti o suchú pokožku. V malom množstve si ním natieram pleť. V zime ochráni pleť a pery pred mrazom, v lete sa stará o pokožku po opaľovaní. Je vhodný aj na varenie. U nás doma sa rýchlo spotrebúva, takže ho doma používame pravidelne.


 Antiperspirant Cotton Dry Rexona - Antiperspiranty od Rexony mám veľmi rada, Rexona ponúka na výber veľké množstvo vôní, z ktorých si určite vyberie každý. Konkrétne tento Cotton Dry som už raz mala, vyhovoval mi, a tak som sa ho opäť rozhodla kúpiť. Vonia jemno, má akoby takú vôňu čistoty. Zo sprejov, ktoré som už vyskúšala z drogérie bol zatiaľ najlepší, nerobí biele fľaky a nefarbí do biela. Pokožka  v podpazuší ma po ňom nikdy neštípala.



Čím ste si naposledy urobili radosť vy? Chceli by ste vidieť druhú časť z nákupu, ktorá by obsahovala iba dekoratívku kozmetiku? :)

5 komentárov:

  1. Tu rexonu mám hrozně ráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokosový olej je skvělý a všestranný pomocník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne túto rexonu používam aj ja a je celkom dobrá :) Je pravda, že som sa stretla aj s lepšími, no čo sa týka ceny, boli aj oveľa drahšie. Povedala by som, že za túto cenu je viac ako super

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kokosák jsem si nedávno taky objednala :) Micelárka je moje oblíbená! Z parfums objednávám ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Antiperspiranty od Rexony jsou podle mě nejlepší a zrovna tenhle teď používám :) -L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)