5. marca 2015

VICHY Teint Idéal rozjasňujúci krémový make up


    Asi pred niekoľkými mesiacmi značka VICHY na facebookovej stránke hľadala testerky, aby otestovali prvý rozjasňujúci make up. Dlho som nerozmýšľala, vpísala som všetky údaje do formulára a vyplnený formulár som hneď odoslala.
    Po niekoľkých týždňoch pani poštárka zazvonila u nás na dvere. V rukách držala obálku, ktorá bola adresovaná mne. Rýchlo som obálku otvorila a z nej na mňa vykukla zlatá krabička, ktorá ukrývala rozjasňujúci make up od Vichy. Viete si asi predstaviť akú som mala radosť, keď som žiaden balíček neočakávala. :)) Ani by som si nepomyslela,  že ja budem jednou z tridsiatich testeriek, ktoré vyskúšajú tento make up, keďže šanca bola veľmi malá a veľa českých, ale aj slovenských blogeriek sa zapojilo do testovania.

   Na prvý pohľad si ma makeup získal obalom.  Svetlohnedý papierový obal so zlatým logom Vichy vo vnútri skrýva plastovú tubičku. Tubička so mnou precestovala vyše 500km v kozmetickej taštičke a ostala som milo prekvapená, keď som videla, že obal bol neporušený. Žiadne zotreté písmo ani nič podobné.


   Tuba, v ktorej je make up, má 30 ml ako  väčšina make upov.  Niekomu tuba nemusí vyhovovať, pretože niekedy sa stane, že Vám vytečie viac make upu ako by ste si želali. Mne tubička nevadí, viem odhadnúť približne aké množstvo potrebujem na nalíčenie celej pleti. Balenie je ľahké a ľahko skladnejšie pri cestovaní. Z praktického hľadiska plastová tuba pri páde Vám nepoškodí dlážku, umývadlo, ani sa nerozbije. Z tuby môžeme ľahko vydolovať aj poslednú kvapku make upu.



Make up je určený ženám ktoré majú suchú pleť. Sľubuje hydratáciu, obnovu, rozžiarenie a zjednotenie pleti. Je hypoalergénny, bez parabénov, nekomedonný.
   V zložení taktiež nájdeme glycerín, kyselinu hyalurónovú či silikóny, ktoré vyhladzujú pokožku. Make up je obohatený o termálnu vodu z Vichy, korekčný komplex s obsahom vitamínu C a E a technológiu Liquid Light.

Zloženie make upu

    Make up je dostupný v 4 odtieňoch. Ja som dostala na testovanie odtieň 25 Sand.


   
ZDROJ


   Na dobre vyčistenú tvár som naniesla hydratačný krém. Keď vsiakol, pokračovala som podkladovou bázou a až tak som naniesla na tvár make up do stredu tváre a štetcom rozotrela až ku spánkom a k línii krku. Make up sa ľahko rozotieral, keďže je krémovej konzistencie a rýchlo vsiakol do pleti. Pleť bola zjednotená a rozjasnená s pocitom hydratácie.  Počas testovania som nepociťovala žiaden efekt masky. Samozrejme, krycia schopnosť je slabšia, ale to je prirodzené, keďže to ani make up nesľubuje.
  Make up mi vytvoril šupinky na nose a v oblasti nosa a  nezaliezal do pórov. Je ľahký, na pleti som ho necítila. Pleť sa mi tak prirodzene leskla. Make up som testovala vyše 2 týždňov a nespozorovala som žiadne zhoršenie pleti. Výdrž make upu je na nízka. Vydrží takmer v neporušenom stave asi 5 hodín a potom sa stráva z tváre.


+ ľahké rozotieranie
+ zjednotenie pleti
+ SPF 20
+ hladká pleť
+ nevytvára efekt masky
+ žiadne zhoršenie pleti
+rozjasňujúci efekt


- šupinky na suchých miestach!
- cena (cca 18€)
- malý výber odtieňov 
-výdrž!

Z make upu som sklamaná. Vytvoril mi na suchých miestach šupinky a ma slabú výdrž. Neodporúčala by som ho, kedže za takú cenu zoženiete lepší make up.




5 komentárov:

  1. Vyzerá zaujímavo, ale bojím sa, že na mňa by bol aj najbledší odtieň tmavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda té výdrže.. jinak by byl docela fajn :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda ho, už dlhšie uvažujem nad make-upom od Vichy, ale práve kvôli vyššej cene stále kúpu odkladám. Ale fajn, že si reálne popísala skúsenosti s ním, aspoň nemusím ľutovať, že ho doma nemám. Doposiaľ som siahala stále po make-upoch z drogérky, hlavne maybelline a rimmel.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no dnes som si ho kúpila , len tak na blind tak som zvedavá zajtra ho vyskúšam ... cena mi nevadí , ale teda dúfam že nebude robiť tie šupinky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)