25. marca 2019

Garnier Fructis Miraculous oil - ochranný olej proti krepateniu vlasov recenzia

Garnier Fructis Miraculous oil notino ochranný olej  krepatenie vlasov recenzia suche vlasy pripravok

Ahojte, dnes vám prinášam príspevok o produkte, ktorý som si naozaj zamilovala. Značka Garnier sa stará o krásu žien i mužov už viac ako 110 rokov. Za dobu svojej existencie obohatila trh mnohými inovatívnými produktmi, vďaka čomu ju možno označiť ako priekopníka v oblasti starostlivosti o pleť a vlasy. Myslím, že najznámejším produktom, ktorý poznáme určite všetky je určite ružová  micelárna voda, ale značka Garnier ponúka mnoho výborných produktov, ktoré určite stoja za vyskúšanie. Od samého začiatku prináša kvalitné prípravky za dostupnú cenu. Jednou z hlavných priorít Garnier je súzvuk s prírodou, v ktorej nachádza inšpiráciu, šetrí ju a produkty netestuje na zvieratách. 

Garnier Fructis Miraculous Oil ochranný olej proti krepateniu vlasov - tento olej je asi najlepší aký som doteraz mala, a to som ich už vyskúšala fakt mnoho aj z drahších značiek. Mám suché dlhé vlasy, ktoré potrebujú neustálu starostlivosť a tento produkt im dodá potrebnú výživu.

Miraculous Oil môžeme použiť na vlasy rôznymi spôsobmi: 

  • naniesť ho do vlhkých vlasov pre ľahšie rozčesávanie a rýchlejšie fénovanie 
  • Naniesť olej pred použitím fénu alebo žehličky vlasy
  • Môžeme ho zároveň aplikovať na suché vlasy pre väčšiu jemnosť a lesk. Stačí naniesť pár kvapiek do dlaní a rozotrieť predovšetkým do končekov vlasov 



Garnier Fructis Miraculous oil notino ochranný olej  krepatenie vlasov recenzia suche vlasy pripravok

Olej je hutnejšej konzistencie, má skvelú hustotu. Je jemne parfumovaný. Vôňa mi pripomína kvety, avšak po aplikácii nie je vôňa nijako vtieravá a ak používate šampón, ktorý je parfumovaný, rozhodne jeho vôňu neprebije. Do vlasov sa olej zapracováva ľahko. Na moju dĺžku používam obyčajne dve pumpičky, ktoré vstreknedo ruky a potom ich do vlasov vmasírujem. Naschvál píšem do vlasov a to predovšetkým končekov, pretože olej je tak hustý, že by som aplikáciu blízko k pokožke hlavy neodporúčala, aby sa vám vlasy následne zbytočne nemastili. Po nanesení sú vlasy hneď  akoby zdravšie a na pohľad oveľa žiarivejšie. Vlasy mám po mesiaci používania pekne vyživené a zdravé. Navyše, olej môžete bez obáv použiť ako ochranný prípravok pred teplom pri fénovaníMal by vlasy ochrániť až do 230 stupňov.  Ja preferujem vlasy nechať preschnúť do polo sucha, následne fénom docieliť požadovaný tvar a až do takto upravených vlasov olej vmasírujem pre docielenie leskuOlejček som si do vlasov votrela aj pred žehlením, a viac do končekov,  a bola som príjemne prekvapená. Nemusela som toľkokrát žehličkou prechádzať po pramienkoch, ostali krásne rovné a lesklé.

Garnier Fructis Miraculous oil notino ochranný olej  krepatenie vlasov recenzia suche vlasy pripravok

Určite ho odporúčam vyskúšať každému, za tú cenu je neuveriteľne dobrý. Olejček sa nemusí aplikovať len pred úpravou, na vyživenie vlasov si ho môžete votrieť hocikedy.  Vlasy sú po použití oleja naozaj krásne jemné, hebké, ľahko sa rozčesávajú a sú lesklé. Končeky vlasov sú zacelené, a predovšetkým aj pri používaní žehličky a fénu sú vlasy menej poškodené. Dodá vlasom presne to, čo slabé a poškodené vlasy potrebujú. Jasné, že zničené vlasy a rozštiepené končeky nevylieči žiadny prípravok, ale len nožnice, ale ako prevencia pôsobí skvele. 

Aký je váš obľúbený olej na vlasy?


Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)



                                                                    Majte sa krásne! 

3 komentáre:

  1. Práve mi podobný olejček od inej značky dochádza, takže ďakujem za tip, čo vyskúšať ako ďalšie :) Mám tieto oleje na vlasy veľmi rada, končeky sa mi toľko neštiepia a takisto sa po tom vlasy pekne krútia :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já teď oleji nahradila kondicionéry na vlasy, a nestačím se divit, co to s vlasy udělalo. Jsou zářivější, hebčí a vyživenější :-) Teď používám na krepatění od Alterny a jsem nadšená :-)

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento olej poznám už dlhšie a spomínam si, že keď som ho skúsila prvýkrát tak som mala rovnako pozitívne dojmy ako ty :) práve mi dochádza ten môj, tak možno opäť siahnem po Garnier :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)