6. februára 2019

Garnier Botanic Therapy Med a propolis šampón a maska na vlasy

Ahojte, vítam vás pri mojom ďalšom článku a tentokrát by som ho chcela venovať produktovému radu Botanic Therapy Med a propolis od Garnier. Na začiatok iba spomeniem, že osobne ma milo prekvapil svojou účinnosťou.

garnier botanic therapy honey and propolis sada Med a propolis šampón  maska na vlasy recenzia notino


Vybrať si z ponuky šampónov ten správny je zaujímavou výzvou. Množstvo šampónov od najrôznejších značiek sľubuje zázraky – oslnivé lesklé a poddajné vlasy, upokojenú vlasovú pokožku, ochranu farby, dôkladnú regeneráciu a ďalšie skvelé vlastnosti. Realita je však častokrát úplne odlišná a nám sa na poličkách v kúpeľni hromadia nevyužité šampóny, ktoré našej korune krásy jednoducho nesadli alebo problémy ešte zhoršili. Na to, aby ste zvolili ten najlepší šampón pre vaše vlasy, ich musíte najskôr dobre poznať a vedieť, čo presne potrebujú. Ja mám vlasy veľmi jemné a suché, ktoré majú tendenciu vypadávať, lámu sa, sem-tam ma prekvapia lupiny a trápi ma suchá pokožka hlavy. Mám prirodzene vlnité vlasy, ktoré vedia po umytí prekvapiť. Príjemne aj nepríjemne. Odkedy si ich farbím, sú ešte o niečo suchšie a slabšie.

garnier botanic therapy honey and propolis sada Med a propolis šampón  maska na vlasy recenzia notino

Šampón z radu Botanic Therapy - Med & Propolis ma ihneď očaril so svojou super krémovo - medovou vôňou. Šampón má bohatú, hustú a krémovú konzistenciu, ktorá výborne pení. Páči sa mi jeho výrazná až parfumovaná vôňa. Balenie šampónu pôsobí elegantne. Výrobky Garnier ma vedia vždy príjemne prekvapiť svojou kvalitou, a to dokonca aj pri veľmi priaznivej cene. Efekt vynikajúceho zloženia šampónu sa prejavil už po prvom použití. Vlasy sú po umytí jemné, ošetrené, pôsobia bohatším dojmom a sú pevnejšie. A ešte k tomu veľmi príjemne voňajú. Šampón používam už niekoľko týždňov a vlasy mám výrazne kvalitnejšie. Oceňujem aj to, že tieto šampóny sú predávané v dvoch veľkostiach balenia, to menšie je veľmi praktické pri cestovaní. Rozhodne odporúčam!

garnier botanic therapy honey and propolis sada Med a propolis šampón  maska na vlasy recenzia notino

Prednedávnom som si farbila vlasy, a tak som čakala, čo sa stane s nimi po farbení a aplikovaní masky. Keďže všetky ženy vedia, že farba naše vlasy veľmi namáha, dosť vysušuje a narúša ich prirodzenú štruktúru, tak nie vždy je výsledok po farbení dobrý, a tak hľadáme prvú pomoc pre naše vlasy. Rozhodne musím povedať, že mne maska na vlasy Garnier Botanic Therapy Honey and Propolis zjemnila, vyhladila a dodala im nielen prekrásnu vôňu ale aj úžasný lesk. Môžem si ju aplikovať už ku korienkom a nemám pocit zaťaženia, na druhý deň si vlasy umyť nemusím, pretože vôbec nie sú mastné. Vôňu cítiť vo vlasoch ešte pár dní po umytí. 

garnier botanic therapy honey and propolis sada Med a propolis šampón  maska na vlasy recenzia notino

Používam ju spolu so šampónom a je to úžasná bodka za celou starostlivosťou o vlasy. Vyhovuje mi veľkosť balenia aj konzistencia. Maska má takú hustejšiu konzistenciu, pracuje sa s ňou veľmi dobre a vlasy sú po nej príjemné, jemné, vyživené, pôsobia zdravo a majú nádhernú vôňu. Za mňa veľká vďaka za túto masku a vrelo odporúčam. Na poškodené a slabé vlasy je neskutočne úžasná. Šampón a masku na vlasy môžete zohnať za priaznivú cenu na notino.sk.
Inak,  vedeli ste o tom, že ak si objednáte nejaké produkty z notino.sk, môžete si ich nechať zabaliť do nádhernej darčekovej škatuľky? Stačí iba v poslednom kroku objednávky zaškrtnúť, že si prajete darčekové balenie. Nielen, že vám to ušetrí čas, balíček môžete poslať rovno tomu, koho chcete obdarovať :)

garnier botanic therapy honey and propolis sada Med a propolis šampón  maska na vlasy recenzia notino


Vyskúšali ste už nejaké produkty od Garnier?


Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)

                                                                    Majte sa krásne! 

1 komentár:

  1. Kombinácia med a propolis znie veľmi dobre. Už som pár šampónov a kondicionérov od Garnier mala a nesklamali ma :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)