1. decembra 2018

e.l.f kozmetika - recenzia



Ahojte, vítam vás pri mojej ďalšej recenzii. Dnes by som vám chcela predstaviť a zrecenzovať niekoľko kozmetických produktov značky e.l.f. . Toto bola moja úplne prvá skúsenosť s produktami tejto kozmetickej značky, pretože nákup produktov som stále odkladala. K vyskúšaniu produktov tejto značky som sa dostala až po niekoľkých rokoch. Ak náhodou niektoré značku e.l.f nepoznáte, tak značka e.l.f., plným menom eyes lips face, vznikla pred niekoľkými rokmi v New Yorku a na Slovensko sa dostala v roku 2013. e.l.f. je striktne proti testovaniu kozmetických prípravkov na zvieratách. Ani jeden produkt tejto značky neobsahuje látky živočíšneho pôvodu 



e.l.f má svoje produkty rozdelené do troch podkategórií:

  • Línia Essentials obsahuje všetky produkty, ktoré mladé dámy považujú za nevyhnutné.
  • Línia Studio je vyvinutá pre náročnejšie zákazníčky, ktoré si potrpia na vyššej kvalite a takisto pre profesionálne použitie v kozmetických salónoch.
  • Línia Minerals má 100% prírodný pôvod. Neobsahuje žiadne konzervačné látky a chemické farbivá, preto je vhodná pre zákazníčky s citlivou pokožkou.




e.l.f. Studio Eye Refresh - Už hneď na začiatok musím povedať, že tento produkt sa stal mojím favoritom už od momentu, odkedy som ho po prvýkrát použila. Očné roll-on sérum sa stalo neoddeliteľnou súčasťou môjho každého dňa. Už veľmi dlho ma trápia veľké kruhy pod očami, unavená pokožka, či opuchnuté okolie okolo očí. Tieto nepríjemné prejavy sa čoraz viac výrazným nedostatkom spánku zhoršujú, a úprimne ma to veľmi trápilo a hľadala som nejaký produkt, ktorý by mi aspoň ako tak trošku pomohol. 


Očné sérum je bezfarebnej farby, má jemnú vôňu (čiže je vhodné aj pre citlivú pleť) a aplikátor je vyrobený z kovu, vďaka čomu sérum príjemne chladí. Je vodnatej konzistencie, rýchlo sa vstrebe do pokožky. Obsahuje výťažky z granátového jablka, rozmarínu, zeleného čaju, uhoriek a hroznových jadierok a vďaka tomu pokožku hydratuje a chráni citlivé očné okolie. 



  Používam ho vlastne každé ráno po prebudení a niekedy počas dňa, keď cítim, že potrebujem trochu osviežiť okolie v oblasti očí. S týmto produktom som naozaj veľmi spokojná a úprimne ma veľmi prekvapil, pretože som nemala od tohto výrobku nejaké veľké očakávania. Na pokožke je príjemný a oceňujem jeho chladiace účinky, ktoré dokážu zmierniť opuchy. Avšak kruhy pod očami úplne nevymiznú. 



Odporúčam ho aj napriek tomu vyskúšať, je to skvelý pomocník, ktorý osvieži očné okolie a zmierni opuchy očného okolia. Za tú cenu sa naozaj oplatí a verím, že s týmto produktom budete spokojné.



 e.l.f studio contouring blush and bronzing powder - V tejto paletke, ktorá má jednoduchý, ale zato veľmi elagantný matný obal, vo vnútri so zrkadielkom, môžeme nájsť podľa popisu kontúrovací bronzér a lícenku. Celkovo je balenie veľmi pevné, dobre drží a ľahko sa neotvorí. Hneď na začiatok musím povedať, že hoci oba produkty mi vyhovujú svojím tmavým odtieňom, bola som jemne sklamaná





 Konturovací púder v sebe ukrýva jemné množstvo trblietok, ktoré mne osobne v tomto produkte jednoducho vadia. Nemôžem tvrdiť, že si s týmto púdrom dokážete úžasne vykonturovať tvár, skôr som ho používala na zdôraznenie opálenia, pretože zlaté trblietky veľmi pekne odrážajú svetlo. Avšak, musím vydvihnúť jeho tmavý odtieň s teplým podtónom. 



Lícenka má taktiež v sebe zlaté trblietky, je nádhernej rúžovo-broskyňovej farby a asi som konečne našla ten pravý odtieň lícenky pre moju tmavú pleť. :) Oba produkty sú dobre pigmentované, na tvári nevytvárajú fľaky a výborne sa rozmazávajú do stratena. Na štetec sa produkty nanášajú dobre, neopadávajú a dajú sa jemne vrstviť. 



Výdrž hodnotím takisto pozitívne. Na pleti vydržia niekoľko hodín v neporušenom stave, potom sa intenzita pomaly znižuje. Toto duo by som skôr odporúčala pre ženy a dievčatá s tmavým teplým podtónom, na bleduľkách by tento produkt v týchto odtieňoch, nevyzeral podľa môjho názoru dobre.


 e.l.f. Complete Coverage Concealer – Dark - Doteraz som nevlastnila žiadne krémové produkty, pomocou ktorých by som si mohla vykontúrovať pleť. V našich drogériach som nič podobné nevidela a hoci sa tento produkt predáva ako korektor, myslím, že v týchto tmavých odtieňoch je ako stvorený na kontúrovanie pleti



Nachádza sa v takisto v matnom čiernom balení, ktoré vo vnútri ukrýva malé zrkadlo a malý štetec. Vo vnútri balenia sa nachádzajú štyri rôzne tmavé odtiene korektorov. Majú jemnú krémovú konzistenciu, sú výborne pigmentované a dobre sa na pleti rozmazávajú.  Pomocou tohto produktu si dokážete vykontúrovať lícne kosti, čelo alebo aj nos. Vďaka svojej krémovej konzistencií sa ľahko zapracúvajú do pleti beauty-blenderom a jemne podčiarknú vaše črty tváre a pleť stále vyzerá prirodzene



Pozitívne hodnotím aj výdrž. Túto paletku však nepoužívam denne, skôr iba na špeciálne príležitosti. Produkt ešte zapúdrujem a nanesiem aj bronzér podobného odtieňa, aby kontúrovanie bolo výraznejšie.





e.l.f. Studio Flawless Finish Foundation - Tak ako aj pri ostatných produktoch, musím vyzdvihnúť sofistikované a elegantné balenie. Taktiež oceňujem, že makeup má pumpičku s dávkovačom, ktoré ja preferujem asi zo všetkého najviac. Zdá sa mi, že to je najhygienickejšie a najpohodlnejšie. Samotný makeup ma veľmi prekvapil. 



Odtieň a podtón absolútne sedia môjmu typu pokožky. A aké má vlastnosti? Veľmi dobrá krycia schopnosť, nie je príliš tekutý, čiže nesteká, dobre sa zapracováva do pleti. Vytvára polomatný výsledný efekt a aj vo viacerých vrstvách ešte stále vyzerá prirodzene. Pozitívne hodnotím aj jeho výdrž bez podkladovej bázy, drží od rána po nalíčení až po odlíčovanie vo večerných hodinách. Z pleti sa však vytráca rovnomerne. Má však jediné negatívum. Vadí mi jeho netypická vôňa, cítim ju aj po niekoľkých minutách. Niektorým však tento makeup vonia. :)





 e.l.f Mineral Infused Face Primer – Tone Adjusting Green 
A posledný produkt, ktorý som vyskúšala od značky elf je podkladová báza pod makeup. Elf ponúka niekoľko variantov báz - napríklad Clear, Brightening Lavender, Radiant Glow a aj Tone Adjusting Green. Podkladová báza Tone Adjusting Green ako už názov hovorí, je zelenej farby, má za úlohu neutralizovať začervenané miesta na pleti. 




Má gelovitú až krémovú konzistenciu, nanášam ju na pleť pomocou prstov. Po nanesení nezanecháva mastný pocit na tvári. Jemne ju však vyhladí, zmatní a spozorovala som, že aj niektoré jemné linky boli po nanesení vyhladené a póry stiahnuté. Vďaka tejto báze sa makeup nanáša úplne super, nefľakatí, vyzerá prirodzene a pomáha udržovať matný vzhľad. Samozrejme, že predĺži aj jeho výdrž. Pomáha taktiež neutralizovať tón pleti. Som s touto bázou veľmi spokojná, splnila všetko, čo som očakávala. Za jediné mínus považujem jej zloženie, ktoré nie je vhodné pre citlivú pleť. 


Nakoniec, musím skonštatovať, že naozaj ľutujem, že som produkty od e.l.f. nevyskúšala už oveľa skôr. Značka Elf ponúka rôzne zaujímavé produkty, ktoré stoja za vyskúšanie. Je to kozmetika, ktorá je cenovo dostupná, produkty si môžete objednať napríklad aj na stránke https://www.happyhairshop.sk/, ktorá ponúka veľmi veľa zaujímavých produktov, od šošoviek až po clip-in vlasy. Ak vás značka e.l.f. zaujala, tak sa určite sa mrknite. :)

Vyskúšali ste už nejaké produkty od značky e.l.f?

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)

                                                                    Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)