6. augusta 2018

Festivalový DM box



Ahojte, vitajte pri mojom dnešnom článku, tentokrát to nebude ako obvykle recenzia, ale menší unboxing festivalového DM boxu. Leto je na svojom výslní a každého to ťahá niekde von k vode, do prírody alebo na výlet. Je to ideálne obdobie na to, aby sme sa zbavili všetkých našich starostí a užívali si toto krásne počasie. Ak sa aj vo vás skrýva živel, ktorý sa dostáva na povrch práve počas leta, určite vás neminú festivaly. Nespútaná zábava a úžasná atmosféra plná energie je pre milovníkov hudby ako stvorená. A aj s festivalmi bola spojená téma tohto DM boxu

 Ak vás zaujíma ako to celé funguje, aké sú podmienky na získanie nasledujúcich boxov, prípadne za akú cenu je možné kúpiť takýto box plný kozmetických produktov a čo sa ukrývalo v tomto festivalovom DM boxe, tak pokračujte v čítaní tohto článku. :)



DM box si môžete zaobstarať na stránke DM drogérie https://www.mojadm.sk/. DM boxy vychádzajú pravidelne, sú vždy zamerané na nejakú tému, avšak v minulosti o ne prebiehalo losovanie, tentokrát si ho môžete objednať cez internetový eshop DM Drogérie. Informácie o uvedení boxov na predaj môžete sledovať  na ich FB stránke alebo Instagrame a odporúčam sledovať DM drogériu na obidvoch sociálnych sieťach, aby ste sa včas dozvedeli o predaji boxíkov.  Avšak pozor! Počet DM boxov je vždy obmedzený iba na 500 kusov. Boxy sa však rýchlo vypredávajú, tento bol vypredaný už do 15 minút a nie nadarmo sa hovorí, že musíte byť v správnom čase na správnom mieste. :) Cena boxu je 5€, avšak ešte si musíte  zaplatiť 3,99€ za poštovné, takže box vás vyjde na necelých 9€. Čo sa vždy oplatí, keďže v boxoch sa ukrývajú produkty, ktorých hodnota je minimálne 18 €. Po balíček nemusíte nikam chodiť, dovezie vám ho až k vášmu domu kuriér.



DM boxy sú vždy balené v nádherných tematických krabičkách, ktoré sú vo vnútri previazané farebnou stuhou. Verím, že krabičky u vás nájdu ešte ďalšie použitie, napríklad ja v tejto teraz skladujem ešte neotvorené produkty z dekoratívnej kozmetiky. :)




Čo však ukrýval festivalový DM box?






Prvý produkt, ktorý som vytiahla z DM boxu bol  neviditeľný suchý šampón Loreal Paris Magic Shampoo Sweet Fusion. Podľa mňa produkt, ktorý sa stane vaším pomocníkom na viacdňových festivaloch. Sľubuje oživenie vlasov vďaka prírodným zložkám, zároveň aj svieži vzhľad a objem. Má nádhernú vôňu a myslím, že vás dokáže  zachrániť v každej neočakávanej situácií.
Cena: cca 5,49€



Nivea ošetrujúci šampón Hairmilk natural shine patrí medzi čerstvú novinku a som veľmi rada, že som ho v boxe našla. Má príjemnú vôňu, vlasy po použití sú jemné a hydratované, nemastia sa rýchlo a zároveň získali aj prirodzený lesk. Mojim vlasom veľmi vyhovuje a určite by som chcela vyskúšať aj kondicionér z tejto rady. Odporúčam!
Cena: cca 2,49€


A posledný produkt určený na vlasy, ktorý sa nachádzal v boxe bola zmývateľná krieda na vlasy od značky Schwarzkopf Pain it! v odtieni Pistachio Green. Dostupné sú ďalšie tri rôzne odtiene: modrá, rúžová a fialová. Myslím, že tento produkt je ako stvorený na festivaly a mladšie ročníky určite ocenili tento výrobok.  Stačí vybrané pramienky jednoducho pretrieť kriedou. Farba sa zmyje jednoducho po umytí šampónom.   
Cena: cca 4,00€


Borotalco Original Deodorant - Borotalco je značka, ktorá je v Taliansku veľmi obľúbená a predávaná. Už dlho som tento dezodorant antiperspirant v spreji proti nadmernému poteniu chcela vyskúšať a úprimne ma prekvapilo, že som ho našla v boxe. Borotalco má veľmi príjemnú, peknú vôňu, avšak čítala som, že veľa ľudom smrdí. Ďalším plusom je, že deodorant neobsahuje alkohol.
Cena: 3,60€


Sprchový gél Blue Lotus  FA Magic oil – sprchové gély od Fa som vyskúšala mnoho a rada ich používam. Sú cenovo dostupné, nevysušujú pokožku, zanechávajú ju jemnú a vôňu cítim na pokožke po osprchovaní aj po niekoľkých minútach. Najradšej mám ich veľké balenia. :)
Cena: cca 2,59€


Jemný rodinný krém na ruky a nechty s BIO aloe vera & kvetov bavlníka - SANTE je prírodná kozmetika. Počas celého výrobného procesu kozmetiky SANTE sa berie ohľad na ochranu zvierat, životného prostredia ako aj na zachovanie prírodných zdrojov. Kozmetika SANTE neobsahuje minerálne oleje (parafín, vazelínu ani ich chemické deriváty), umelé konzervačné látky, parfumy ani emulgátory. Krém ponúka intenzívnu hydratáciu rúk a nechtov. Je vhodný aj pre citlivú pokožku. Obsahuje šťavu z aloe vera, extrakt z bavlny a bambucké maslo - vďaka tomu hydratuje ruky a nechty bez výsledného mastného pocitu. Má veľmi príjemnú vôňu.
Cena: cca 2,80€


Produkt, bez ktorého by som sa  ja  určite nezaobišla na festivaloch je zubná pasta. V DM boxe sa nachádzala Zubná pasta Sensodyne Rapid – Rýchla úľava, ktorá bola propagovaná tým, že by mala uľaviť od bolesti citlivých zubov už v priebehu 60 sekúnd. Momentálne používam čiernu bieliacu pastu od značky Ecodenta, ktorá je taktiež dostupná v DM drogérii. Po vypotrebovaní určite vyskúšam túto od Sensodyne.
Cena: cca 4,70€




V DM boxe sa často nachádza niečo aj pod zub. Kokosový nápoj s mangom - ideálny na občasné uhasenie smädu. Musím priznať, že chuť kokosu nemám rada, avšak pozitívum je, že sa jedná o prírodný produkt a tí, ktorí máte radi chuť kokosu, tak si určite prídete na svoje. Kokosová voda je prirodzeným zdrojom vitamínov, minerálov i sacharidov, čiže slúži na doplnenie energie a dôležitých látok do tela. Podľa mňa bude tento nápoj príjemne osviežujúci, ak si ho dáte vopred vychladiť.
 Cena: cca 2,79€
                                                           


A posledným produktom, ktorý sa nachádzal v boxe sú žuvačky Mentos Pure Fresh s príchuťou Spearmint, ktoré dokonale navodia sviežosť v ústach.
Cena: cca 0,59€


Celkovo sa vo Festivalom DM boxe nachádzalo 9 plných produktov, ktoré určite nájdu svoje využitie a za spomínaných 5€ + poštovné 3,99€ sa tento boxík určite oplatil.  Avšak musím podotknúť, že mi v boxe chýbal nejaký produkt z dekoratívnej kozmetiky. Výsledná cena produktov presahuje sumu: 29€.  Ja som s nákupom veľmi spokojná a uvidíme, či  mi bude priať opäť šťastie aj nabudúce. :)



Podarilo sa aj Vám kúpiť si tento DM box? Boli ste spokojné s produktami vo vnútri? :) Objednávate si aj iné boxy?

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).

Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu). :)



Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)

                                        Majte sa krásne! 

1 komentár:

Ďakujem za komentár :-)