2. júla 2017

Gabriella Salvete | Flash Enamel 03 Strawberry



Ahojte, tak konečne po tak dlhej dobe sme sa my školopovinní dočkali vytúžených prázdnin, hoci nám počasie veľmi nepraje. Pre mňa je toto obdobie asi najlepšou časťou celého roka. Môžem pokojne oddychovať, užívať si slnko, načerpať energiu na budúci školský rok a hlavne sa môžem venovať svojím záľubám. Naplno sa začínam venovať blogu, kozmetike a taktiež aj cvičeniu, hoci teraz si už každý užíva vytúženú postavu, ja  na nej začínam pracovať až teraz. :)



Leto vo mne evokuje rôzne farebné kombinácie, avšak najväčšou vášňou sú pre mňa rôzne odtiene červenej. Zbožňujem červenú na nechtoch a prednedávnom som narazila na lak z limitovanej edície od Gabriely Salvette z kolekcie Flash Enamel v odtieni 03 Strawberry. Musím sa priznať, že toto je môj prvý lak od tejto značky, ale najradšej by som doma mala všetky z ich kolekcií. Najviac si ma získali odtiene lakov z kolekcie Matte Enamel a Gel Enamel.


V kolekcii Flash Enamel sa nachádzajú výrazné lesklé odtiene lakov na nechty, ktoré boli uvedené na trh v modernej a hravej farebnej škále ružovej, červenej a oranžovej. 
03 Strawberry ako z názvu vyplýva je jahodový odtieň červenej so štipkou korálovej výraznej farby. Oceňujem, že lak  kryje výborne už v prvej vrstve. Konzistencia je taká typická krémová, ktorá sa ľahko aplikuje na nechty. Nesteká,ale naopak ani nie je príliš hustá. So štetcom sa príjemne a hlavne rýchlo pracuje, rovnomerne nanáša lak na nechty. Lak veľmi rýchlo zaschýna.


 A čo sa týka výdrže, lak som vyskúšala naniesť bez hocijakého podkladu a nadlaku a vydržal  v neporušenom stave asi 5 dní. Výdrž laku na nechtoch závisí hlavne aj od toho, aké činnosti vykonávate počas dňa. Odporúčam však naniesť dobrý podklad a taktiež nadlak, aby ste dosiahli väčšiu výdrž a hlavne možno aj krajší výsledný efekt. S týmto lakom od Gabrielly Salvete som veľmi spokojná, zaujal ma svojim odtieňom a taktiež si ma získal aj svojou výdržou. Určite si veľmi rada zaobstarám aj iné odtiene z ostatných kolekcií.

Vyskúšali ste už nejaké laky od Gabrielly Salvete? Ako ste spokojné? :)   Prajem krásny deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)