19. apríla 2017

Annabelle Minerals



 Ahojte, pekný deň prajem! Vitajte pri mojom ďalšom článku. Tento raz by som vám chcela predstaviť pár produktov od značky Annebelle Minerals. Možno už ste niektoré o nej počuli, ale určite sú medzi nami ženy, ktoré túto značku dodnes nepoznali. Annabelle Minerals je veľmi chválená značka, ktorá má veľkú obľubu hlavne u  poľských blogerkách.  Je cenovo dostupná a výrobky si môžeme objednať cez internetový eshop http://www.annabelleminerals.czNa český a slovenský trh sa dostala iba pred nedávnom. Ide o poľskú prírodnú značku, ktorú som ani ja donedávna nepoznala. Značka Annabelle Minerals netestuje svoje produkty na zvieratách a jej výrobky sú zložené iba zo štyroch zložiek a to konkrétne z týchto mineráloch:

sľuda, ktorá zabezpečuje rozjasnenie
oxid zinočnatý zmatnenie
oxid titaničitý krytie 
oxid železnatý dosiahnutie perfektných odtieňov



Jeden z produktov, ktorý som mohla otestovať je minerálna lícenka v odtieni Rose. V ich ponuke môžeme nájsť 6 odtieňov rôznych farieb, z ktorých si vyberie snáď každá žena. Odtieň Rose je jemná ružová farba, ktorá sa hodí najmä všetkým svetlým typom. Svojím jemným sfarbením dodá svetlej pokožke zdravý nádych. Lícenka je uložená v pevnom uzátvaracom obale, ktorý vo vnútri obsahoval ešte takú krytku, ktorú pred použitím musíte odstrániť. Produkt z balenia dostanete von otočením priehľadnej časti. Balenie je väčšie a obsahuje veľmi veľa produktu. Takéto balenie lícenky vám vydrží veľmi dlho.


 Na jedno nanesenie vám vystačí naozaj málo produktu. Vo vnútri sa nachádza jemný 'prášok', ktorý je dostatočne dobre pigmentovaný. Lícenku si vždy vysypem do viečka balenia a štetcom nanášam na pleť. Hoci ja mám tmavší typ pleti, tak lícenku som samozrejme vyskúšala. Na tvári nerobí fľaky a výborne sa rozmazáva do stratena. Výdrž hodnotím takisto pozitívne. Na pleti vydrží nanesená lícenka okolo 5-6 hodín v neporušenom stave, potom sa jej intenzita pomaly znižuje. Ako môžete vidieť, tak v zložení sa nachádzajú iba tie 4 zložky. Každý z produktov značky Annabelle Minerals, aj  lícenka chráni pred UV-A a UV-B žiarením. Hoci mi odtieň nesadol, lícenku hodnotím celkovo pozitívne, odtieň Rose určite odporúčam iba ženám so svetlým typom pokožky.






Matujúci makeup je výrobkom, po ktorom siaham veľmi často najmä ráno, keď mám málo času a nestíham, pretože jeho aplikácia na tvár je veľmi jednoduchá a rýchla. Makeup je v totožnom balení ako lícenka. Trochu makeupu vysypem do viečka a štetcom nanášam na pleť. Chcela by som upozorniť majiteľky suchej pleti, že tento makeup určite nie je pre vás vhodný. Aj ja mávam suchú pleť, snažím sa ju hydratovať nielen zvonku, ale aj zvnútra a v tomto období ju mám v dosť dobrom stave. Pred nanesením makeupu na pleť aplikujem dostatočnú vrstvu výživujúceho krému a potom nanášam makeup. Makeup má strednú kryciu schopnosť. Jeho aplikácia vôbec nie je náročná, stačí iba jemne poprášiť pleť a jemnými pohybmi zapracovať do pleti a makeup je hotový. Makeup mi dobre sadol aj odtieňom, najviac však som rada za jeho žltý podtón. V ponuke je veľmi veľa farebných odtieňov, svoje si určite nájdu aj majiteľky tých najsvetlejších pletí, ale aj také hneduľky ako som aj ja napríklad. Makeup je počas celého dňa na tvári príjemný, no po niekoľkých hodinách začína jemne vysušovať pleť. Veľmi chválim jeho zmatňujúci finish, vďaka ktorému je určite vhodný pre mastnú pleť.  Pleť je po nanesení minerálneho makeupu pekne zjednotená. Na pleti vôbec neoxiduje a po niekoľkých hodinách vyzerá na pleti v takom istom stave ako na začiatku. S odstupom času sa z pleti vytráca rovnomerne, nerobí fľaky, stále však večer pri odličovaní ho ešte veľa zostáva  na odličovacích tampónoch. Jeho jemná textúra je príjemná.  Ide iba o to, aby ste si zvykli na používanie minerálneho makeupu.







Mineralnálny makeup na pleť nanášam štetcom taktiež od značky Annabelle Minerals. Je zložený z pevnej rukoväte z bambusu a z dvojfarebných syntetických štetín, ktoré sú hypoalergénne a nespôsobujú podráždenie pleti. Štetec má dostatočne husté a zaguľatené štetiny,  ktoré sú jemné a na pleti vôbec nedráždia. Taktiež musím podotknúť, že štetinky nevypadávajú, ale pevne držia. Tento kabuki štetec je vhodný na nanášanie a zapracovanie minerálnych makeupov a korektorov. Makeup vie rýchlo a ľahko zapracovať do pleti,  stačí kruhovými pohybmi štetcom jemne vklepať do pleti. 







Produkty, ktoré môžete vidieť nižšie na fotografiách sú už iba vzorky očných tieňov od značky Annabelle Minerals. Pôvodné balenia tieňov sú takisto totožné s balením lícenky či makeupu, čiže obal s viečkom a so sitkom. Dostala som tri rôzne odtiene tieňov v menšom balení. Na výber je dostupných niekoľko odtieňov od jemných svetlých, modrú, fialovú či rôzne farby hnedej, ktoré sú vhodné na každodenné líčenie. Všetky tiene sú zložené tiež iba z tých istých štyroch prírodných zložiek. 



  • Odtieň Chocolate ako už názov napovedá je hnedočokoládovej farby so studeným podtónom. Obsahuje jemné trblietavé čiastočky. Avšak, pri nanesení na očiach vytvára jemný saténový efekt. 
  • Odtieň Nougat je hnedá s jemným červenkastým akcentom, tiež vytvára jemný saténovy efekt, obsahuje mikročastice, ktoré tieňom dodávajú zdravý lesk
  • Odtieň Smoky je farba s nádychom tmavej sivej, nie je to sýta čierna farba



Očné tiene majú  dobrú pigmentáciu, ako je vidieť na obrázku, ale napriek tomu ich odporúčam použiť s bázou pod očné tiene, aby ste získali sýtejšiu a silnejšiu farbu. Môžete ich použiť aj na mokro, ich farbu to tiež veľmi dobre zvýrazní. Tiene sú jemnej práškovej konzistencie a pri líčení neprášia ani neopadávajú pod oči. Dobre sa kombinujú a v záhybe očného viečka sa so štetcom dobre blendujú do stratena. S dobrým podkladom vydržia na očiach od rána do večera,  bez báze sa ich výdrž skráti o niekoľko hodín. Mastným viečkam určite odporúčam používať tiene iba s  dobrým podkladom. Nemajú  tendenciu slabnúť v priebehu dňa. Jediný odtieň Smoky ma sklamal, kedže v balení to vyzeralo na úplný čiernočierny odtieň, no v skutočnosti je to taký tmavší odtieň sivej farby. Takže myslím, že kvalita tieňov závisí od určitého odtieňa, určite si však myslím, že by ste ich mali vyskúšať.





  • Veľmi pekne ďakujem firme Annabelle Minerals za poskytnutie produktov na testovanie. 


                    Poznáte značku Annabelle Minerals? Vyskúšali ste už minerálne produkty?
   

Budem veľmi rada, ak mi zanecháte nejaký komentár, stanete sa odberateľmi blogu prostredníctvom GFC (vpravo).
Môžete ma sledovať na mojej stránke na Facebooku (tu) alebo Instagrame (tu).


Ďakujem a prajem vám krásny zvyšok dňa! :)
Majte sa krásne! 

2 komentáre:

  1. Tak tá ružovkastá minerálna tvárenka vyzerá absolútne atraktívne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstíny jsou krásné, ale není mi vůbec jasné, jak bych s něčím takovýmto pracovala :D

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)