12. októbra 2016

Soaphoria | Spchový gél levanduľové pole




Osobná hygiena je a mala by byť našou každodennou súčasťou, tak ako je dôležitá starostlivosť o pokožku po sprchovaní, nemali by sme práve zanedbávať tú najdôležitejšiu časť hygieny, a preto Vám dnes prinášam jeden tip na absolútne výborný sprchový gél, vďaka ktorému už ani suchý typ pokožky nebude potrebovať  po sprchovaní veľké množstvo hydratácie.  Najradšej svoj čas trávim v kúpeľni,  najmä v zime si častokrát doprajem aj dlhý dvojhodinový horúci kúpeľ, ktorý ma ako jediný dokáže čo najrýchlejšie zahriať a popritom si aj ešte môžem aj oddýchnuť.  Moja pokožka je vo všeobecnosti suchá, takmer doteraz som mala problém nájsť nejaký sprchový gél, ktorý pokožku nielen dôkladne vyčistí, ale aj po ktorom by som sa nemusela natierať hrubými vrstvami hydratačného krému. Väčšinou mi býva v kúpeľni zima a nerada sa zdržiavam zdĺhavým krémovaním a následne potom ešte čakaním na to, dokedy tie hrubé vrstvy hydratačného krému vsiaknu do pokožky. Nikdy predtým som prírodnú kozmetiku nevyhľadávala, ale už postupom času sa snažím väčšinu kozmetických produktov nahrádzať tými, ktoré sa môžu pýšiť prírodným zložením. U produktoch nemám rada, keď ich súčasťou sú ropné deriváty, syntetické emulgátory, farbivá, konzervanty či umelé parfémy a hlavne zaťažujú životné prostredie.



Práve Soaphoria (overená prírodná slovenská kozmetická značka) ponúka vo svojom širokom portfóliu výrobkov doslova dary prírody ako je napríklad bio kokosový olej či čistiace mydlo Carbone. Medzi ne môžem s čistým srdcom zaradiť aj tento sprchový gél Levanduľové pole. Bola som veľmi zvedavá ako moja pokožka zareaguje na tento sprchový gél nielen v teplých, ale aj v chladných dňoch. Jeho balenie sa mi veľmi páči, priehľadné, mäkké a uzatváracie s malým viečkom. Balenie nie je síce veľmi veľké, ale na druhej strane nie je ani príliš malé, takže ho určite stihnete minúť. Na obale sa nachádza aj milý odkaz, ktorý by nás mal navzájom aj naučiť ako ušetriť a neplytvať zbytočne vodou. ;) Sprchový gél je jemnej fialovej farby a má hustejšiu konzistenciu.  Nanáša sa naozaj super, nesteká, stačí ho naozaj iba máličko na väčšie miesta. Pena, ktorú vytvára je jemná, ale dostatočne hustá. Nie je však taká hustá, ako býva u produktov, ktoré obsahujú látky, ktoré spôsobujú enormne husté peny.   Jeho cieľ spočíva v očistení pokožky a zabezpečení hydratácie. To všetko spĺňa na výbornú. Sprchovanie s ním je naozaj super. Po pokožke sa dobre kĺže a zanecháva pokožku príjemne čistú bez podráždenia. Týmto sprchovým gélom som si už viackrát umyla aj tvár, pleť mi nepodráždil ani inak nezhoršil, pleť bola jemná a bez vysušenia. Najviac ma však uchvátil jeho vôňou. Jeho vôňa je  krásna, vôbec nie je sladká, ale bylinková a dosť výrazná, ktorá dokáže prevoniať nielen celú kúpeľňu, ale aj  vaše telo zanechá na niekoľko hodín v opojení prenikavej vône levandule.  Rastliny levandule sú známe tým, že ich vôňa pôsobí antistresovo, má preukázateľne hojivé, antiseptické, upokojujúce účinky. Musím priznať, že vôňa rastlín levandule sa mi veľmi páči a sprchovanie je pre mňa týmto gélom akýmsi nespútaným pôžitkom, ktorý mi pomôže po celom dni sa uvoľniť a zregenerovať.


Jeho jedinečné zloženie na báze derivátov z kokosového oleja dokonale, ale šetrne prečistí povrch pokožky, zatiaľ čo jojobový olej zanecháva pokožku zamatovo hebkú a vláčnu. Je vhodný nielen pre dospelých, ale aj pre detičky, už len to vám môže napovedať, že je svojim zložením veľmi šetrný k pokožke, zjemňuje ju a chráni. Pokožku zanecháva hebkú a vláčnu a odstraňuje aj nepríjemné pocity pnutia. Je super na mrazivé dni, kedy trpí pokožka chladom, ako aj v horúcich letných dňoch, kedy si doprajete sprchu aj viackrát za deň a nadmerné používanie niektorých produktov môže pokožku vysúšať, no toto nie je ten prípad. Mne tento sprchový gél veľmi vyhovuje, určite ma nesklamal a môžem vám vo iba odporúčať. Pokožka je na dotyk veľmi príjemná a hlavne nie je vysušená.


Máte už nejaké skúsenosti s týmto sprchovým gélom a so slovenskou značkou Soaphoria? Máte radi vôňu levandule? 

8 komentárov:

  1. o tomto sprchovom géle som ešte nepočula, ale vôňu levandule mám veľmi rada. A ten nápis na tom obale je super nápad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skúšala som raz vzorku sprchovacej peny od Soaphorie levandulu, bola fajn, akurát samotná levandula mi vobec nevonia. Ale Soaphoria má aj vela iných výborných voni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem vôňu levandule a tento sprchový gél musí byť preto naozaj úžasný. Veľmi ISA mi paci aj tá fialová farba, ktorá je jednoducho nádherná. Inak, ja som od tejto značky nedávno používala Aloe sprchový gél, pretože má veľmi zaujalo, že sa aloe používa aj ak ostrovy, avšak nemá vedľajšie účinky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neskúšala som, ale vôňa levandule je skvelá :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám ešte polovicu z tohto slrchového gelu, len mám inú vôňu. :) Celkovo mám značku soaphoria rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sprchový gél od Sopahorie som ešte nemala, no mám skúsenosť s touto značkou a som z nej nadšená :) Je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úprimne som netušila, že táto značka nejaký sprchový produkt vyrába. Sopahoriu poznám, skúšala som pleťové mydlo a tiež čistý jojobový olej. Produkty sa mi zdali fajn, ale nevoňali, čo by ani veľmi nemali ja viem, ale ja mám rada výrazné vône v kozmetike, čiže nebolo to úplne pre mňa. Vôňu levandule však zbožňujem čiže tento sprchový produkt si rada kúpim.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)