9. mája 2016

Moja zbierka rúžov, leskov a balzamov na pery


Ahojte,  pred niekoľkými dňami mi pristal v schránke mail, o tom, či by som nemohla napísať článok o svojich rúžoch a leskoch na pery. Podobný článok som nikdy predtým nenapísala, tak  som sa rozhodla, že dnes Vám predstavím moju zbierku rúžov, leskov a do tohto článku som zahrnula aj balzamy na pery, z ktorých veľa nevlastním. Rúže sú produkty, ktoré nakupujem často a  najradšej, ale nosím ich pomenej. Pred niekoľkými týždňami som upratovala a v kozmetickom stolíku som našla niekoľko produktov, ktoré boli už po záruke. Nemali veľmi príjemnú vôňu a ich konzistencia sa zmenila, čiže niekoľko rúžov, leskov a balzamov muselo ísť do koša.   Momentálne moju kozmetickú zbierku tvorí 23 produktov z toho 9 rúžov, 11 leskov a 3 balzamy na pery, ale neustále sa počet produktov mení.


Všetky lesky Oh my gloss od značky Rimmel majú príjemnú krémovú konzistenciu a majú jemnú vôňu, ktorá sa po nanesení lesku na pery pomaly stráca. Ľahko sa nanášajú pomocou splošteného aplikátora. Lesk sa na perách príjemne nosí, nezlepuje a dodáva perám určitú hydratáciu, ale určite to nie je balzam na pery, ten nenahradí. Dokonca nezalieza ani do vrások. Jediným mínusom je to, že lesk určite nedá tých 6 hodín. S jedlom a pitím sa doba skracuje, ale hodinu, dve bez jedla a pitia určite dá. 


  • Rebel red je tmavočervený odtieň, ktorý obsahuje trblietky. Na pery sa nanáša ľahko pomocou splošteného aplikátora. Intenzívna farba sa na mojich perách docieli až v druhej vrstve. Tento odtieň je dobre pigmentovaný a na ružovkastých perách dobre vynikne už v prvej vrstve.
  • Ooh la la patrí medzi ďalšie červenkasté odtiene. Je takisto dobre pigmentovaný, dobre vyzerá už v prvej vrstve. Druhou vrstvou sa intenzita farby zvyšuje.
  • Captivate me je vyslovene mauve odtieňom, obsahuje veľké množstvo trblietok, vďaka ktorým sú pery rozjasnené.
  • Stay my rose je nude rúžový odtieň, ktorý tiež obsahuje veľké množstvo trblietok, ale trblietky nie sú veľmi nápadne, keď je lesk nanesený na perách.
  • Keep a secret ukrýva baby rúžovú farbu, ktorá pery jemne zvýrazní.
  • Go Gloss Or Go Home je nude odtieň, ktorý na mojich tmavých perách vôbec nie je vidieť. 

Lesk od Essence som kupovala pred niekoľkými mesiacmi vo výpredaji, je krásnej rúžovej farby a na perách je veľmi príjemný. Nasledujúce lesky v odtieni 33 a 16 sú z Číny, sú veľmi pigmentované a aj dobre držia, po zaschnutí vytvárajú na perách matný finish. Jedinou nevýhodou je, že sú veľmi lepivé. Takisto ďalšie nasledujúce lesky sú neznámej značky, dostala som ich spolu s kozmetickým kufríkom, ale sú dobre pigmentované a na perách príjemne, ale dlho nevydržia.


 Rimmel Colour Rush je totižto masielko s príjemnou vôňou, veľmi dobrou pigmentáciou a dobrou výdržou. Masielko aj po zotrení zanechá na perách jemnú farebnú vrstvu. Red Revolution je červený rúž s kvapkou jemnej rúžovej, celkovo má tento rúž studený podtón. Rúž ma jemnú a príjemnú textúru, vďaka ktorej sa na pery nanáša ľahko, nedrolí sa, ale ani nie je príliš mastný a lepkavý. Rúž má veľmi dobrú pigmentáciu, kryje dostatočne už v prvej vrstve. Odtieň TRUE NUDE 03 je mojím prvým rúžom v telovej farbe.  Je to odtieň hnedastej farby s jemným nádychom fialovej. Je o niečo tmavší, ako moje pery v skutočnosti.  Odtieň 16 má korálovú jemnú rúžovú farbu. Skvelo sa takisto hodí   k jemnému ale aj výraznejšiemu dymovému líčeniu. Nosím ho veľmi často, pekne pery zvýrazní. Vďaka formúl čiernych diamantov obsahuje jemný lesk a je zamatový, nie matný. 



Odtieň 077 Asia je  krásna jemná rúžová farba, ktorá ukrýva aj kvapku hnedej a fialovej farby. Tento rúž má taký prirodzený odtieň, ktorý ich aj jemne zosvetlí a dodá im krásny šťavnatý vzhľad. You´re all mine je sýto rúžový neutrálny odtieň, ktorý na perách vytvára jemný zamatový finish. Rúž v odtieni Dare od Makeup Revolution je patrí medzi matné rúže. Je potreba viacerých vrstiev, pretože farbí jemne (aspoň na mojich tmavých perách) a je suchší.  Pery musia byť dobre hydratované a bez šupiniek, aby rúž nenarobil neplechu. Neobsahuje trblietky, na perách vytvorí pekný matný efekt. Menej sa otláča a pery jemne vysušuje. Nasledujúce dva rúže sa takisto nachádzali v kozmetickom kufríku, ktorý som dostala. Jeden rúž je peknej červeno vínovej farby s kvapkou rúžovej, druhý je jemný nude  odtieňom, ktorý na mojich perách nevyzerá dobre, vzhľadom na moju tmavú pokožku je veľmi svetlý a ak ho mám nanesený na perách, vyzerám choro.

Balzam na pery od Biodermy je mojím najobľúbenejším. Je mastnejšej konzistencie. Na pery sa nanáša ľahko, po perách dobre kĺže, nelepí a nehrudkuje. Balzam vonia chemicky po malinách, ale po nanesení na perách vôňu už necítiť a nemá žiadnu chuť. Nie je nutné ho nanášať často, pretože naozaj na perách dlho vydrží a pery pekne hydratuje. Baby lips od Maybelline používam vtedy, ak sú moje pery v dobrom stave, iba tak na zvláčnenie. Má naozaj úžasnú cukríkovú vôňu. A posledný produkt, ktorý sa nachádza mojej kozmetickej zbierke je balzam od značky Avon, ktorý obsahuje jemné trblietky, ktoré hádžu odlesky do rúžova a fialova. Mám ho už veľmi dlho, a práve som zistila, že som ho ešte nikdy na perách nepoužila.




Aké a ktoré rúže, lesky, balzamy nosíte najradšej?

4 komentáre:

  1. Jee ty lesky z číny vypadaj dobře :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já lesky moc nemusím, ale pomalu jim přicházím na chuť.. Každopádně miluji rtěnky od MACu a Avonu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teď si chci zkusit objednat matné rtěnky z aliexpress - trochu jiné, ale tak doufám, že budou taky krásně pigmentované.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)