21. októbra 2015

HEALTHY SKIN | REVIEW BIODERMA, NIVEA, SALOOS




Moja pleť je vysušená, dehydrovaná a citlivá. Suchá pleť má nedostatok prirodzeného mazu, na rozdiel od tej mastnej, ktorá sa trápi s prebytkom. Nedostatok prirodzeného mazu má svoje plus v podobe menšieho sklonu k upchávaniu pórov a vzniku akné, na druhej strane je však pleť suchšia, napnutá, často aj šupinatá a začervenaná. V zime týmto negatívnym prejavom nahráva aj silné vykurovanie miestností, ktoré napríklad aj normálnu pleť oberá o vlhkosť a bežne sa tak stáva, že sezónne môžete bojovať aj vy so suchšou pleťou a nepeknými šupinkami. Celoročne ma trápia šupinky v oblasti nosa a čela, čo nie je veľmi príjemné. Keď si nanesiem na tvár makeup, na pleti sa mi objavia neestetické šupinky. So suchou pleťou bojujem celý rok. Svoju pleť sa snažím ošetrovať dennodenne. Pravidelne ju vyživujem krémami, sérami či maskami. Dnes by som vám chcela ukázať 3 produkty, ktoré mi pomáhajú so suchosťou, ktorá trápi moju pleť.

Pleťové sérum pre dehydratovanú suchú pleť od Biodermy -  Balenie séra je veľmi praktické a hygienické. Obsahuje pumpičku, vďaka ktorej si môžeme vytlačiť dostatočné množstvo séra. Jedinou malou nevýhodou je to, že štíhle modro-biele balenie nie je priehľadné a nevidíme, koľko produktu nám ešte ostáva. Sérum má gélovú priehľadnú konzistenciu a ľahučkú textúru. Má príjemnú nevtieravú vôňu. Na pleti sa rozotiera veľmi ľahko a rýchlo sa vstrebáva do pleti. Po nanesení séra je pleť svieža, rozžiarená, zamatovo hladká, jemná a a to najdôležitejšie je dobre hydratovaná po celý deň. Nezanecháva pocit mastnoty. Pleť je matná a necítim žiadne pnutie. Sérum môžeme používať samostatne alebo pod krém. Niekedy ho používam pod makeup ako bázu. Pleť vyhladí a pripraví na nanesenie makeupu. Makeup sa po nanesení nedrolí. Sérum nie je určené iba pre suchú pleť, hydratáciu potrebuje aj mastná, či zmiešaná pleť, takže je vhodný pre všetky typy pleti. Získal si ma najmä tým, že neobsahuje parabény a je hypoalergénny a nekomedogénny. Obsahuje patentovaný biologický komplex Aquagenium®, ktorý stimuluje schopnosť pokožky v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky. So sérom som veľmi spokojná. Splňuje všetko, čo sľubuje. Je mojou stálicou, vlastním už asi piate balenie a po dopotrebovaní si kúpim určite ďalšie.



Cena: 21,00 €


Upokojujúce čistiace pleťové mlieko Nivea používam iba večer pred a niekedy po odlíčení pleti micelárnou vodou. Makeup odstráni rýchlo a účinne. Oči som si ním neodlíčovala, bojím sa, že v očiach bude štípať a nechcem si ich podráždiť. Nanášam ho končekmi prstov na tvár. Nechám ho minútku pôsobiť a potom ho  zmyjem  čistou vodou. Mlieko nie je veľmi riedke, má konzistenciu ako nejaký krém, po tvári nesteká. K pleti sa správa šetrne a jemne. Má veľmi príjemnú a nevtieravú vôňu. Po umytí je pleť hladká, jemná a hydratovaná. Obsahuje mandľový olej, ktorý môžeme použiť ako veľmi šetrný odstraňovač očného makeupu. Je vhodný pre veľmi citlivú pleť. Má silné upokojujúce, proti svrbivé a regeneračné účinky, pomáha pri liečbe kožných ochorení: ekzémov, lupienky, pri problémoch s aknóznou pleťou alebo iných poraneniach kože napríklad po bolestivom spálení slnečnými lúčmi. V zložení nájdeme aj aktívnu látku HYDRA IQ, ktorá hydratuje pleť a udržuje tak jej prirodzenú hydratáciu v rovnováhe.

Cena: 3,80 €


Kokosový olej Saloos je čistý prírodný kokosový olej lisovaný za studena. Používam ho po dôkladnom vyčistení a odlíčení pleti pred spaním. Nanášam ho namiesto krému v hrubej vrstve na suché miesta a v tenkej vrstve na celú tvár. Aj keď na prvý pohľad budete mať pocit, že po jeho aplikácii ostane vaša pleť mastná, pokožka ho v priebehu niekoľkých minút dokonalo vstrebe a nezanechá mastný film. Ráno mám pleť krásne vyživenú, vláčnu a na pohľad oveľa krajšiu a zdravšiu. Po tvári sa rozotiera veľmi ľahko. Pleť po používaní kokosového oleja je upokojená a ošetrená .V zime chráni pleť pred mrazmi a popraskaním. Kedže je lisovaný za studena, tak si zachoval veľké množstvo  antioxidantov v podobe vitamínov A, E, C. ktoré bránia starnutiu pokožky. Vyznačuje sa nádhernou jemnou kokosovou vôňou. Môžeme ho použiť ako odličovač, keďže nedráždi pokožku a neštípe v očiach.Má naozaj všestranné využitie, o ktorom si povieme nabudúce.

Cena: 7,54 €


10 komentárov:

  1. ja mám bohužiaľ suchú pleť so sklonom k akné, takže som to nevyhrala :/ ale mám všetky 3 produkty, bioderma a nivea sú úžasné, len kokosový olej na pleť nie, lebo je to jeden z olejov ktorý je najviac komedogénny, čiže upcháva póry :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tak, zabudla som to dopísať. Preto ho nanášam iba v maličkej vrstve a na suché miesta vo väčšej. Ďakujem.

      Odstrániť
  2. Od Nivei mám peč.kosmetiku ráda a od Biodermy jsem nic nezkoušela, ale nějaký krém mě láká :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok Janka, ako z časopisu! Zaujalo ma sérum od Biodermy a bio kokosový olej si určite kúpim, čítala som na neho veľa pozitív...
    Ak máš záujem, na mojom blogu práve prebieha giveaway, budem rada, ak sa zapojíš :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak mě zaujalo hlavně sérum od Biodermy od této značky mám už micelárku a jsem naprosto spokojená!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokosový olej od Saloos mám taky a přijde mi fak super :) Mléko od Nivei mě fakt zaujalo! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento kokosový olej mám aj ja a naozaj ho milujem :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Biodermy mám "jen" růžovou micelárku, která je skvělá, ale chci určitě od Biodermy zkusit ještě další produkty :)


    U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Väčšinu prípravkov som kedysi mala a musím uznať, že mi sadli. Napríklad kokosové maslo, nedám na neho dopustiť.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliacu zubnú kúru a dve bieliace zubné pasty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)